Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Det beror på att de inte omsätter pengarna i import. Vilket, i sin tur, innebär att de lider.
Eller så betyder det att man nu kan investera i egna industrier och landet. 😉
Är det inte exakt det ni annars skriker er hesa om? Minska beroendet av Ryssland och Kina och ta tillbaks produktionen?
Men om Ryssland gör det så lider dom alltså men inte Sverige? 😂
Eran logik är ju outstanding.