Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-09-10, 13:08
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MigueI
Okej men hur gör du? Tex om du vinner €10 på freespins, då måste du omsätta 25 gånger.
Hur går du tillväga? Myntvärde? Slot? med mera...

Nordicbet har varje dag men det gäller att vara snabb på vardagar. Betsafe har då o då. Unibet brukar ha några gånger i veckan. Enda sidorna jag vet

betsson och unibet har just nu 5st freespins på mega fortune varje dag
Citera
2011-10-01, 10:09
Medlem
Hej. Jag ställer mig också frågande till hur ni kan vinna på dessa freespins.
Har testat det här i en period och enbart vunnit 40kr en dag och 2 kr en annan dag.

Idag vann jag 0,4 euro på de första 5 spinsen = 40 spins på lägsta insatsen. 35x omsättningskrav.
Jag måste alltså gå såpass plus att jag kan spela 1400 spins och ändå ha något över i slutändan. Vad är egentligen chansen för detta?

Ser att folk tipsar om att köra på lägsta insats dessutom. För mig börjar det kännas som att man, efter att ha kört sina freespins, måste öka insatsen avsevärt (och bara dra några få spins) för att sedan ha grym tur och vinna stort. Alla dessa låginsats-drag där man vet att man i längden alltid går back (p.g.a sidans fördel) verkar inte fungera för mig.

I valet och kvalet när det gäller hur många linjer man bör spela på också. Finns det något allmänt vedertaget där? Kör jag på 25 rader i exemplet ovan så har jag ju inte råd att dra två drag ens på lägsta insatsen. Och vinsten ifall jag träffar är ändå baserad på lägsta insatsnivå.

Vad har ni för åsikter? Tänker jag galet?
Citera
2011-10-01, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av raecer
Hej. Jag ställer mig också frågande till hur ni kan vinna på dessa freespins.
Har testat det här i en period och enbart vunnit 40kr en dag och 2 kr en annan dag.

Idag vann jag 0,4 euro på de första 5 spinsen = 40 spins på lägsta insatsen. 35x omsättningskrav.
Jag måste alltså gå såpass plus att jag kan spela 1400 spins och ändå ha något över i slutändan. Vad är egentligen chansen för detta?

Ser att folk tipsar om att köra på lägsta insats dessutom. För mig börjar det kännas som att man, efter att ha kört sina freespins, måste öka insatsen avsevärt (och bara dra några få spins) för att sedan ha grym tur och vinna stort. Alla dessa låginsats-drag där man vet att man i längden alltid går back (p.g.a sidans fördel) verkar inte fungera för mig.

I valet och kvalet när det gäller hur många linjer man bör spela på också. Finns det något allmänt vedertaget där? Kör jag på 25 rader i exemplet ovan så har jag ju inte råd att dra två drag ens på lägsta insatsen. Och vinsten ifall jag träffar är ändå baserad på lägsta insatsnivå.

Vad har ni för åsikter? Tänker jag galet?

Ibland kan man ha tur och få 100% tur .. hur stor chansen är att ha tur vet jag ej men ibland smäller det till
Citera
2011-10-01, 13:33
Bannlyst
Jag fick ut 608kr på Unibet i September från 5 freespins på Megafortune. Dessa 608 åkte in på sport och där vann jag 2200kr till. Först 608kr på Atletico Madrid -1.5 mot Celtic i dubbel med FCK och sedan satte jag en trippel på tennis i Davis cup dagen efter med 100kr insats och därmed kunde jag ta ut 2800kr utan att ha satt in en krona.

Hur jag fixade 608kr från freespins va bara tur. Jag fick 1.5€ i vinst på dessa 5 freespins och jag satte allt på Blackjack. 1.5€ > 3€ > 6€ > 12€ > 24€ > 48€. Precis så enkelt va det. Jag dubblade summan hela tiden och hade tur, förlorade inte det jag hade. När jag stod på 24€ satsade jag ett par gånger 0.10€ och förlorade och vann sen vågade jag satsa allt igen och dealern blev tjock så jag fick 48€.

1.5€ som jag vann skulle omsättas och kravet va 48.3€ omsättning. När jag stod på 48€ började jag lira på slots och gick in på Boom brothers. Där fick jag en vinst på lite över 20€ genom att jag hade en insats på 0.60€ per spin och jag körde autosnurr 25 spins. Efter 25 spins stod det att jag hade 1.5€ i bonus kvar men uttagbart saldo va 67€ så jaha liksom då tog jag ut skiten och satte på fotboll.
Citera
2011-10-01, 15:29
Medlem
perezhiltohs avatar
Den norska 20åringen fick 10 freespins som han vann ngr tior på, som han sen satsade på mega fortune, vann 109 miljoner...
Citera
2011-11-29, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av perezhiltoh
Den norska 20åringen fick 10 freespins som han vann ngr tior på, som han sen satsade på mega fortune, vann 109 miljoner...

Är det sant
Tycker freespins verkar vara för krångligt.
Citera
2022-08-05, 09:20
Medlem
Vann precis 10 freespin, utdelning var lägre än insatsen.

https://ibb.co/drwfKY3
Citera
2022-08-05, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutinOnTheRitz

Grattis, du vann nästan insatsen tillbaka!

Vissa maskiner är ännu roligare. De kör fyrverkerier och konfetti osså står det Grattis, du vann 0 mynt!
Citera
2022-08-05, 11:37
Medlem
Juristchefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutinOnTheRitz

Det där är väl Jack and the beanstalk, det är Netent och på deras spel går det helt enkelt inte att vinna några summor att tala om.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in