Citat:
Ursprungligen postat av
thegymer
Ja detta var fan i mig sjukt.
En rysk hemsida förvränger orden på en isw rapport så denna rapport ska bli t deras fördel..
Det måste gå jävligt dåligt för Ryssland.
Det går jävligt dåligt för ryssarna.
oljepriset faller, kostnaderna ökar (krig, kolappsande industri, arbetslöshet, skräpvaluta, inflation.
det är inte "flitiga ryssar" som finansierar det ryska imperiet, det är råvarumarknaden,