2022-08-05, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
OK, det förändrar saken helt. Jag ber om ursäkt om jag var kort i tonen. Det finns ju många frågor man skulle vilja ställa till dig men jag förstår att du inte vare sig kan eller bör svara på den typen av frågor. Kan du bekräfta att hans kollegor plöjde området inklusive brottsplatsen?
Lyssnat på den här? Jag gjorde det 2019, men inte sedan dess. Då tyckte jag den var riktigt intressant.
https://www.youtube.com/watch?v=doAWndvRRNM

Med tanke på att vi haft en statsminister mördad, en utrikesminister mördad, chefen för KSI avled under omständigheter som inte är trovärdiga, likaså vakten på Sagerska, SÄPO-chefen samt Algernon. Detta är i hyfsad närtid vi haft klart suspekta mord/dödsfall på nyckelpersoner i samhället.

Jag slutade mer eller mindre helt titta på Hollywoodfilmer för ca 10-12 år sedan och svenska filmer har jag knappt sett några på den här sidan 2005. Jag gick på bio med min dåvarande flickvän för att se 8 miljonärer, vi reste oss efter 5-10 minuter och lämnade salongen.

Glöm inte Estonia eller nu senast, Lars Vilks. Alltid dessa märkliga omständigheter...
Citera
2022-08-05, 02:01
Avslutad
Lisa Holms pappa var yrkesmilitär med hyfsat hög rang.
Jag gläds med den rättvisa som nu skipats....
Ni som inte har korsdrag mellan öronen fattar Ni andra kan somna om.
Citera
2022-08-05, 03:12
Medlem
Uberfuhrers avatar
En (1) person är inne på samma hypotes som jag. -på 30 sidor.

Detta är Litauen. Saker fungerar inte som i Sverige. Vakter är mutade, killen är ute i det fria med nytt id och bosatt i Ryssland.

Han lär dyka upp i annan brottslighet om 10-25 år. Kanske inte i Sverige.
Citera
2022-08-05, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer

Detta är Litauen. Saker fungerar inte som i Sverige. Vakter är mutade, killen är ute i det fria med nytt id och bosatt i Ryssland.

Onanerius är död, allt annat är foliehattsfantasier.
Citera
2022-08-05, 03:24
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:

Tror du på det själv? Killen är död. Sådant här är inte särskilt ovanligt med tanke på det klientel som befinner sig inom murarna för dessa institutioner. Hade han varit en högprofil person kanske det kunde finnas ett case att tro att något som du framför kunde vara åt minstonde lite sannolikt; nu är det inte det. Själv vet jag inte om man ska fira detta eller inte, lutar mer åt att detta är tragiskt med tanke på att han inte får ut tjäna sitt straff samtidigt som någon som är i hans liga om inte värre får beröm när den optimala utgången hade varit att båda haft ihjäl varandra om något.
Citera
2022-08-05, 03:29
Avslutad
Citat:

Seriöst -delge gärna forumet vilken drog du går på -stolpskott.
Citera
2022-08-05, 06:05
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lhva350
Äntligen några. positiva nyheter .Hoppas fanskapet fick lida 🤣👍

Utan att vare sig stödja hoppet om lidande eller förneka att jag hoppas detsamma, kan man nog föreställa sig att det varit långvarig smärta och ångest då han beskrivs avlida i ambulansen på väg till sjukhus.
Det är nämligen en rejäl portion tid från det att han blir attackerad tills det han är i en ambulans.

Att få in ambulanspersonal på ett säkerhetsfängelse och även sedan ut med en patient, lär ta betydligt längre tid än en vanlig utryckning.

Han fick några år i jobbiga fängelser ändå, där han utsattes för både det ena & andra.
Lagom med år för att inte bli van och härdad faktiskt. Längre tid är bara tid till slut, och lidande bakom lås & bom avtar.
Kan utan betänkligheter unna Lisa Holm´s mördare detta avslut.
Samt kan även unna gärningsmannen ytterligare straffutmätning, då även denna ej skall vandra på några gator.
Där är nu säkerställt att denne blir inlåst ännu längre.
Citera
2022-08-05, 07:54
Medlem
Han hade nog ett bra liv där ikinnekulle. Hustru barn katt. Hus. Vackert område... Och förlorade allt. Och nu sitt liv...... Smart kille.. Not
Citera
2022-08-05, 08:12
Medlem
Spawnisens avatar
Först läste jag att han hade blivit misshandlad i fängelset (gammal tråd tydligen) - då blev jag glad.

Nu fick jag den här fantastiska nyheten! Dock kunde någon också mörda Nerjius mördare RR.
Citera
2022-08-05, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han är inte längre en svensk angelägenhet så varför skulle de skicka DNA till Sverige?
Om du tror på att myndigheterna i Litauen vill skydda honom så kommer de givetvis inte skicka rätt DNA från liket till Sverige ...

Du framstår som en tomte.
Om jag hade varit inblandad i utredningen/rättegång mm som kostat svenska skattebetalare miljoner då skulle jag verkligen vilja veta att det är han som är död. Skicka över någon och låt den personen ta ett DNA för det måste finnas mänger av DNA efter honom från utredningen. Konstigare saker har hänt…
Lite tidigt på året för tomtar 🤗
Citera
2022-08-05, 08:26
Medlem
Polis2010s avatar
Äntligen har Sveriges militär och underrättelsepersoner gjort något bra. Muta RR och se till att hans familj får ett hyfsat liv. Nu hoppas jag på fortsättning i Turkiet och ev Spanien med avskum som är svåra att ställa inför rätta i Sverige.
Citera
2022-08-05, 08:51
Medlem
Hoppas han led så in i helvete de sista minuterna. Hans exfru och svärmor verkar också helt blåsta. Ett avskum mindre på jorden. Skönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in