2022-08-04, 20:41
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Ok, det låter jag vara osagt. Det hänger ju dock rätt ihop, ungefär som att gå igång på att skjuta någon i ansiktet, men inte själva dödandet...
Ja han hade en hel del bilder av unga tjejer som hängde och var tejpade.
Det var väl poängen i fantasin. För att att uppnå full effekt av fantasin var han tvungen att först döda henne.
Skitsjukt.
Bizarrt förstagångsbrott. Fan tro't.
Citera
2022-08-04, 20:42
Medlem
Citat:
Ja, förstår inte hur man kan gå vidare efter det. Har träffat hennes pappa några ggr efter, och han var som vanligt (var iof några år efter), rätt glad och trevlig snubbe. Knappt som man tror att det hänt.

Men sorgen finns ju såklart under ytan.
Kan ju vara så att pappan har förmågan att tränga undan denna händelse, jag har vid flera tillfällen träffat på personer och då just män som uppträtt precis som vanligt där deras söner eller döttrar avlidit, en man beklagade sig t o m att det var så jobbigt att hans fru bara ältade och ältade det som hänt sonen, sonen omkom i en MC olycka, kanske var deras äktenskap inte bra innan, vad vet jag , men det slutade med skilsmässa iallafall , kanske kan det var så också att män trots att de älskar sina barn inte känner på exakt samma sätt, en mamma har ju trots allt burit sitt barn i 9 månader, fött fram det med allt vad det innebär.
Senast redigerad av Trulse53 2022-08-04 kl. 20:46.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Ja, jag vill minnas att det var så att rättsläkaren inte kunde utesluta att hon dog av hängning, då när hon hittades var repet ännu i spänn runt halsen, dvs att han tejpade henne när hon hängde. Men hon kunde också ha dött innan hon hängdes.
Oavsett, oerhört grymt förlopp.

Ja, var rätt absurt när nyheten om dödsorsaken kom, var många i min omgivning (inklusive mig själv) som tog väldigt illa vid sig
Citera
Medlem
Ont skall med ont förgås! Förstår inte det här snacket om mördarens mördare..lägg ner.
OT : Har man tv på rummet på kåkarna i Litauen? 🐰🥕
Citera
Medlem
Lagom obekvämt när Bille träffar Lisa på andra sidan.
Citera
2022-08-04, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Tack för rättelsen i stavningen 🤣

Hahahaha! Inte min mening! Råkar bara vara en nörd på området. 😁 Oavsett vad - fanskapet är taget av daga så nu firar vi med bubbel!
Citera
2022-08-04, 20:45
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ja, var rätt absurt när nyheten om dödsorsaken kom, var många i min omgivning (inklusive mig själv) som tog väldigt illa vid sig
Ja, samma här. Jag bor i närheten av Blomberg. Var mycket upprört här då.
Citera
2022-08-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Blir fan sugen på att korka upp frugans Moët(!) hon apart till något speciellt tillfälle!

Må den jäveln fastna mellan livet och evigheten i plågor, det lilla äcklet 🥂

Kör på bara. Hon kommer förstå dig!
Om inte är hon inte värd flarran.
Citera
2022-08-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
abslolut ingen risk att han kommer att träffa på Lisa, Lisa finns hos änglarna, Bille kommer att komma dit där det är så varmt om fötterna så han får brännskador vid första steget innanför dörren .
Senast redigerad av Trulse53 2022-08-04 kl. 21:03.
Citera
2022-08-04, 20:52
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Ja, och i nästa liv blir han förhoppningsvis våldtäktsmördad själv...
Citera
2022-08-04, 20:53
Medlem
Glädjande ändå, detta fall följde jag intensivt och det påverkade en enormt, i stil med Tova som blev mördad utav sin feta pojkvän Billy.

Men egentligen kommer han ju lindrigt undan, ett helt liv i fängelse vore mer passande.
Citera
2022-08-04, 20:54
Medlem
Skaraborg2s avatar
Robert och Nerijus blev inga kompisar.

Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Medfången RR verkar vara ett psykfall av rang, han verkar hamna i ständiga konflikter, har kastat bajs på fångvaktare och tydligen bråkat tidigare med andra fångar.
Nu gjorde han mänskligheten en tjänst, även om RR borde varit halshuggen han med för längesedan.

Ja jag har läst det och att han ideligen klagar på fängelset.

Vi får vara glada över att RR inte befinner sig inom den svenska "kriminalvården". Denne RR kommer heller inte att sörjas av någon när han råkar ut för något mindre trevligt på kåken. Konstigt att dessa båda vidriga typer inte kunde bli kompisar med tanke på sina intressen.
Senast redigerad av Skaraborg2 2022-08-04 kl. 20:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in