2022-08-04, 17:24
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det må da være vanskeligere å passere et slik kratt med en død kropp, enn det det er for en hund og herre med to armer. Det må jo du også forstå.
Noen kratt er umulig å passere, selv for folk med 10 armer, men for en hund derimot finnes det håp, men det forstår du antageligvis ikke.

Politihundene er alltid foran eieren av hunden, og ikke bak, slik som du har gått rundt å trodd.
Dermed blir det vanskelig for hundeføreren å lage vei.
Hvis du husker bilde av båten som var på Langvannet, så satt hunden alene frampå baugen av båten, den satt ikke i en jolle som hang på slep. Hundeføreren er avhengig av å til enhver tid kunne lese hundens kroppsspråk.
Jeg har forøvrig ikke nevnt ordet kratt, men grantrær. Kratt er noe annet.
Det er ikke noe vanskelig å få et lik inn i en granskog, det er bare å gå baklengs mens man sleper liket inni skogen.
Uansett, det er mye grantrær i Gran, for jeg har kjørt der selv. Har aldri sett så mange grantrær før.
Og der i området er de jo lommekjent den ene og den andre.
Senast redigerad av Skaanseth 2022-08-04 kl. 17:44.
Citera
2022-08-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Vi får se hvem som har prikka inn flest rett når tiltalene kommer.

Kommer dem? Spør du meg, så ser jeg ingen tiltalebeslutninger i glasskula. Med mindre Onkel P sitter på noe sprengstoff som fremdeles ikke er offentlig. Men jeg tviler på dette også. Noe sitter de selvfølgelig på, men det er ikke nok. Hadde de hatt beviser, så ville TH vært i varetekt nå.
Citera
2022-08-04, 17:28
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Ja THs bror har vist seg å være ei kruttønne. Wienerbrødspiser’n lojal og nær TH og har kanskje kun alibi når han spiser wienerbrød.

Poenget var mer at vi alle spekulerer i forhold til hvilken side vi har valgt i skyldspørsmålet.

Vi får se hvem som har prikka inn flest rett når tiltalene kommer. Ser ikke bort fra at en av de vil by på en overraskelse. En person som ikke har hatt så mye fokus på dette forumet i forhold til medvirkning. Eller ikke noe fokus i det hele tatt.

Joda, jeg skjønte poenget, og du har rett i det. Man fokuserer på ting man selv mener kan ha relevans.
Ja, jeg vil tro det, at det nok kommer endel overraskelser den dagen at alt blir blåst helt åpent i avisene.
Citera
2022-08-04, 17:41
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Hvis du faktisk tror TT finnes, vil jeg anbefale deg å ta en tur til fastlegen.

TT - Team Tom, de som jobber for dreie fokuset bort fra TH som skyldig, og aktivt forsøker å ødelegge flyten når vi som tror TH er skyldig, diskuterer med hverandre.
Men det positive er at man får kvalitetssikret sine hypoteser og teorier ved at TT angriper hypotesen fra alle vinkler. Man får testet ut om den holder vann, så sånn sett er TT bra å ha.
Citera
2022-08-04, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Men det positive er at man får kvalitetssikret sine hypoteser og teorier ved at TT angriper hypotesen fra alle vinkler. Man får testet ut om den holder vann, så sånn sett er TT bra å ha.
Har du en slik "kvalitetssikret hypotese" å vise frem?

Tar det lang tid å finne den frem?
Senast redigerad av z-z-z 2022-08-04 kl. 17:58.
Citera
2022-08-04, 17:57
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Har du en slik "kvalitetssikret hypotese" å vise frem?

Hvorfor spør du?
Citera
2022-08-04, 17:59
Medlem
Citat:
Hvorfor spør du?
Ettersom du nevnte kvalitetssikrede hypoteser, så hadde det jo være veldig interessant å se en slik
Citera
2022-08-04, 18:00
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ettersom du nevnte kvalitetssikrede hypoteser, så hadde det jo være veldig interessant å se en slik

Jo, men hvorfor spør du?
Citera
2022-08-04, 18:02
Medlem
Citat:
Jo, men hvorfor spør du?
Fordi jeg ønsker å se en slik "kvalitetssikret hypotese" som du skrev om.
Men den finnes kanskje ikke? Kanskje du bare fortalte eventyr da du skrev "...det positive er at man får kvalitetssikret sine hypoteser og teorier ....".

Jeg ønsker å lese Skaanseths kvalitetssikrede hypoteser, hvis de finnes.
Senast redigerad av z-z-z 2022-08-04 kl. 18:06.
Citera
2022-08-04, 18:04
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Men den finnes kanskje ikke?

Du spør for å prøve å få fram at ingen hypoteser peker på TH som GM eller bakmann?
Senast redigerad av Skaanseth 2022-08-04 kl. 18:07.
Citera
2022-08-04, 18:08
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Men den finnes kanskje ikke? Kanskje du bare fortalte eventyr da du skrev "...det positive er at man får kvalitetssikret sine hypoteser og teorier ....".

Jeg syntes du nettopp sa at TH kunne være bakmann?
Men nå snakker du om eventyr?
Citera
2022-08-04, 18:11
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:

Jeg ønsker å lese Skaanseths kvalitetssikrede hypoteser, hvis de finnes.

Bl.a. har vi fått fram at TH kan være Hettemannen som gikk over festplassen, og at TH kan ha forlatt Futurum mens bilen hans sto der.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in