Citat:
Ursprungligen postat av
modern-insanity
Varför ska jag slösa min tid och svara på hjärndöda frågor från en person som 100% inte varit i Ryssland den senaste tiden eller ens någonsin? 🧐
Det är väl smartare att låta dig tro vad du vill?
Jaja, det blev precis som väntat då.
Du klarar inte ens av några enkla ja eller nej-frågor
Jag vill tacka dig för att du gör jobbet åt cia, must och resten av västvärlden. De bästa reklampelarna för demokrati och västerlandet förutom putin är såna som du.
Alla här ser nu vad ryskt faktiskt är.
Fler och fler förstår nu vad ni har ägnat er åt här på Flashback innan rysslands invasionskrig.
Fler och fler fattar att allt ryskt såsom "starka ledare", hata invandrare, hata hbtq, demokrati är dåligt-snack är falskt och farligt.
Fler och fler fattar hur jävla bra det svenska systemet är och hur otroligt vanskött och uselt ett land styrt av en "stark man" är.
Alla ser att ryskt = bajs. Ingen vill till ryssland men människor från hela världens hörn vill till Sverige.
Här är frågorna igen om du vill göra ett nytt försök?
Varför hejar du på diktator putin som tillsammans med sina oligarker håller 140 miljoner ryssar som gisslan medans de plundrar dem?
Varför hejar du på putin som skickar ryssar i döden i ett kolonialkrig?
Tycker du att det är bättre att skaffa mer land eller vore det bättre om den ryska ledningen försökte ordna upp misären i ryssland istället?
Är det bättre att lägga vansinniga summor på att invadera Ukraina istället för att ordna vatten och avlopp åt sin befolkning?
Tycker du att putin gör ett bra jobb med att skydda "ryssar" i Donbass genom att skicka dem i döden med gevär från 1800-talet?
Mvh