Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Ja, men varför räknar du hur många de är?
Jag räknar dem inte, jag konstaterar att den överväldiganden majoriteten som deltog i majdan inte var vare sig nazister,högerextremister, betalda, organiserade eller rysstrollkarlar, vill du personligen dra påhittade eller prata om i samanhanget extremt få och marginella individer i ett stooooooort sammahnag för att då passar det bättre in i din idiolgiska eller konspiratoriska verklighetsbeskrivning så försvinner ju inte alla 100`000 tals ukrainska "ickeextremistiska" medborgare som deltog.
Citat:
Du väljer bara en variabel för att den gynnar det du vill visa.
Jag väljer ingen variabel, jag bara konstaterar att du är snett på det, och såtillvidare du inte har något substansiellt att tillföra mer än "det fanns bergis 100 judenazzar där" så behöver du ju endå anpassa dina fantasier till verkligheten.
Citat:
Jag kan ha 10 0000 människor på Stockholms gator, som är o-organiserade. Det är 1% av Sveriges befolkning.
Varför läser du inte undersökningen istället för att larva dig.
Citat:
Är det folket som reser sig om de gör revolution?
Ja det är det i fallet med majdan.
Citat:
Antag att de går i demonstration som är hemligt organiserad av 1 nazist. Spelar det någon roll?
Varför läser du inte på istället för att återkommande påpeka att du är dum i huvudet, enkelt utmanövreras av en flicka på 13år i matematik och ständigt skämmer ut dig , även om det nu troligtvis endbart är en större tragedi för dina föräldrar än för digsjälv.....