Citat:
Ursprungligen postat av
rolandiz
Frågan är varför du inte kan svara på något än att schabbla bort som "what aboutism". Fan menar du med det? Du tror att ifall du använder ordet så är det OK? Allt måste ses i sitt sammanhang. Du är villig att donera vapen och pengar istället för att stödja Sverige där folk dör i vårdköerna. Samtidigt som du förlänger en konflikt som resulterar i oräkneligt många ukrainska dödsfall. Och för vad? För att posera med Zelensky i nästa Vogue magasin? För att Bengt 70 år ska dö i väntan på utredningen för levercancer för att Magdalena Anderzzon har donerat sjuksköterskelönerna till mer vapen? Vad är slutspelet här?
Uttalandet som säger att du bör se till att ha rent mjöl i påsen innan du börjar blanda dig i, i saker du inte har något med att göra passar väl här. Men vad vet jag? Jag är inte lika duktig på att se saker som Mr. Whataboutism
Ahhh, jag älskar när ni projicerar och härmar oss. Man vet att man är trygg, ni kan inte hitta på något själva. Ni är ofarliga. Lite dryga förstås men jaja.
Men vill du ställa en fråga kamrat? Självklart, även fast du hoppar över mina frågor hela tiden och skriver ett nonsense-inlägg där du påstår att det är jag som inte svarar
Ställ din fråga så rakt och enkelt du kan.
Min fråga är fortfarande: vad behöver ryssland eller putin göra för att du ska tycka att de gör fel eller är dåliga.
Lycka till kamrat.
Mvh