Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Dom där uppgifterna har vi så gott som bara från vakterna själva. De demoniserar BO så mycket de bara orkar när dom inser att dom mördat honom. Hur tror du annars dom ska kunna förklara att dom har tagit livet av en av SL:s gäster i T-banan. Behandlar man gäster så tycker du?
Han har säkert varit stökig men det har väl nästan alla som druckit varit vid nåt enstaka tillfälle när man druckit. På krogen kan det efter en öl vara svårt att bevaka sitt glas hela tiden. Jag har själv fått skit i ett glas på krogen och fått spel. Det kan gå väldigt illa. Jag har för mig att jag togs på LoB den kvällen. Dock blev jag aldrig misshandlad av poliserna.
Stökig. Det är väl ändå en underdrift när någon går runt och attackerar folk helt oprovocerat? Återigen, nej. Det är inte normalt att ge sig ut och börja veva oprovocerat mot folk bara för att man druckit för mycket. Ni benzofyllon inbillar er att det är er rättighet att bete er som apor för att sedan skylla på att ni drack för mycket eller blandade kvällens berusningsmedel med massa preparat.
Både vittnen och media understryker att han attackerat och misshandlat folk, både kvinnor och män men det är säkert en konspiration allt ihop för att "demonisera" Pastor Juha.