Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Nej, det är färre kvar än så. Och definitivt brist på ammunition.
Men vi säger så här. Om ryssarna lagar bron sätter jag en peng på att den får vara i fred från ytterligare attacker.
Jo det saknas en, den som ukrainarna körde upp på andra våningen.
Hittills har du ju haft fel i alla dina spekulationer, vad är det som får dig att tro att du ska ha rätt den här gången?
När tror du att ukrainarna prickar nästa salpeterlager?
Ryssland skulle ju inte ens gå in i Ukraina skrev du i början av tråden, de var ju bara vid gränsen på en övning…