Citat:
Ursprungligen postat av
Moldavien
Hej,
Ursäkta dröjsmålet. Citera mig nästa gång, så ser jag det snabbare.
Har ditt frenulum tagits bort? Eller har du bara blivit omskuren? Undersidan är det som tar längst tid att läka, men att det blöder ännu låter lite oroväckande.
Vänligen,
Moldavien
Hej, tack och lov blöder det inte. Men finns en sårkant på ovansidan ollon. Han tog strängen med. Men det har läkt fortare än ovansidan. Just nu då har jag lite sår och applicerar salva. Men sen är det forfarande mindre svullnad under ollonet av huden där.
Har fått stånd men tycker inte det går riktigt hela vägen ut och nu ligger förhuden väldigt just över ollonet. Jag trodde liksom att i stånd efter operationen skulle huden liksom gå dra ned mer än bara just över ollonet. Men där ligger liksom en svullnad nu. Tycker inte jag får riktigt fullt stånd ännu och har inte onanerat för jag tänker att det ska läka ihop helt först.
Hur länge brukar det vara så att lite svullnad i huden sitter kvar efter operation under ollonet? Min operation var sådan att slak så täcks ungefär halva ollonet av hud. Direkt vid erektion fritäcks dock ollonet. Men då går inte att dra ned just något mer i dagsläget pga svullnad. Så den är väl problemet nu.
Vill ha bort den samt att känna att det går att ägna sig åt sexuellt aktivitet igen och få fullt utvecklad erektion…