2022-08-01, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 752idinmamma
Fast det är ju precis såna killar tjejer faller för, instabila och osäkra påverkade killar.

Är dock en viss sort att tjejer/kvinnor som faller för såna, folk som stannat i utvecklingen.
Eller fortfarande är legit 15 bast.
Citera
2022-08-01, 05:28
Medlem
DyngSmElls avatar
Citat:
Fast det är ju precis såna killar tjejer faller för, instabila och osäkra påverkade killar.

Vadå tjejer, du får det att låta som att majoriteten av tjejer/kvinnor tänder på knarkande banditer!?
Citera
2022-08-01, 10:40
Medlem
Citat:

I don't know man 😂 Du beskriver en vandrande mardröm som jag absolut inte skulle vilja ha i mitt liv som kvinna haha
Citera
2022-08-01, 15:04
Medlem
MrsLibras avatar
Nu vill han ha skjuts från Skåne till Västerås. Han är så generös att han betalar bensin och tusen kronor extra. Känns snålt för så många timmars körning fram o tillbaka. Men han tillägger att man får ju äran att umgås med honom på vägen också... Han får nog lägga till en nolla på det uppdraget.

Ser dessutom inte ut som han är det minsta ren där i Malmö. Undrar inte frivården vart han tog vägen? Eller slapp han dem direkt efter avtjäna tid?

Edit: dessutom ljuger han, det går tåg imorgon bitti vid 05, ej slutsålda
Senast redigerad av MrsLibra 2022-08-01 kl. 15:08.
Citera
2022-08-01, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
I don't know man 😂 Du beskriver en vandrande mardröm som jag absolut inte skulle vilja ha i mitt liv som kvinna haha

Jag förstår dig helt o hållet, I just call it how I see it 😕😉 jag själv förstår inte heller vad det är vissa tjejer ser i dessa "vandrande mardrömmar" haha.
Citera
2022-08-01, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Är dock en viss sort att tjejer/kvinnor som faller för såna, folk som stannat i utvecklingen.
Eller fortfarande är legit 15 bast.

Kan inte annat än att hålla med din kommentar där.
Citera
2022-08-02, 04:50
Medlem
Gissar på att inom kort så kommer det en ny video från alex - återfall, han ser påverkad ut
Kolla hans kroppspråk i denna instastoryn
https://imgur.com/a/n5cMrGc
Citera
2022-08-02, 06:23
Medlem
jomennogardetsas avatar
Garanterat återfall. Pratar sluddrigt, har lite annorlunda kroppsspråk också. Jag gissar lågdos xanor som han är 99% ingen märker. Usel förebild. Är bedrövad att många unga anammar denna anti-vita livsstil.. Jätterolig för våran ras framtid med ungdomsidoler som denna fåntratt. Att han och många blir rika genom Youtube och Spotify är oerhört frustrerande. Hatar möjligheten att bli rik genom att sprida en cancer på hela samhällskroppen. Och kom inte med nån jäkla rasistanklagelse nu då mitt livs kärlek är en svart person. Men detta är anledningen till att fler och fler svenskar börjar förakta invandrare.. Dom flesta reagerar med avsky och äckelkänslor vid åsynen av en sån här bedrövlig individ. Hans flickvän är en patetisk svans.
Citera
2022-08-02, 06:32
Medlem
Såg att han umgås med den där askar gonza igen så de knarkas nog en hel del
Citera
2022-08-02, 07:01
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa
Garanterat återfall. Pratar sluddrigt, har lite annorlunda kroppsspråk också. Jag gissar lågdos xanor som han är 99% ingen märker. Usel förebild. Är bedrövad att många unga anammar denna anti-vita livsstil.. Jätterolig för våran ras framtid med ungdomsidoler som denna fåntratt. Att han och många blir rika genom Youtube och Spotify är oerhört frustrerande. Hatar möjligheten att bli rik genom att sprida en cancer på hela samhällskroppen. Och kom inte med nån jäkla rasistanklagelse nu då mitt livs kärlek är en svart person. Men detta är anledningen till att fler och fler svenskar börjar förakta invandrare.. Dom flesta reagerar med avsky och äckelkänslor vid åsynen av en sån här bedrövlig individ. Hans flickvän är en patetisk svans.

Man kan vara rasist även om inte mot svarta, du och många andra verkar tro bara att man kan vara rasist mot svarta. Många svarta rasister mot vita. Man kan vara rasist även om man tillsammans med en svart person.

Att vara emot invandrare är inte att vara rasist per definition. Att du ens tar upp det för du har kritik mot Alex konstigt, han ju mulatt.

Håller med dig om att dålig förebild när han drogar. Som nykter verkar han dock rätt ok. Hans tjej tycker väll att det tufft att vara tillsammans med kriminell, inget unikt.
Citera
2022-08-02, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Gissar på att inom kort så kommer det en ny video från alex - återfall, han ser påverkad ut
Kolla hans kroppspråk i denna instastoryn
https://imgur.com/a/n5cMrGc

Tack äntligen en person med lite hjärta hahaha , fortsätt gärna lägg upp skeva saker från hans insta.
Alla har inte den appen hehe..
Citera
2022-08-02, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Såg att han umgås med den där askar gonza igen så de knarkas nog en hel del
Alex har aldrig någonsin varit helt ren. Har han lagt ner kokset har han knaprat tabl och vise versa.
Sen kan vi lägga till anabola från och till. Och spriten också. Han är en bluff och lögnare, girig jävel, som knappast lurar någon förutom 12 åringar och Alva!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in