Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Nej och det har jag inte påstått heller…
Nej, du bara refererade till det när det pratades om programvaran till den ryska industrin.
Så du ville kanske bara vara lite missvisande och försöka spåra samtalet i vanlig ordning. För det var ju antingen det, eller att försöka få in cracking som en lösning på industriell programvaruproblematik för ryssen.
Båda alternativen sätter dig i ett rätt osmickrande sken intellektuellt.