Citat:
Ursprungligen postat av
_killah
Inte den direkta orsaken, men hade han inte tahit narkotika och flippat hade han mest troligt levt. Troru inte?
Men VET du att BO tagit narkotika?
Citat:
Ursprungligen postat av
ArgusOne
Jag är över 35. Född i Bagarmossen och bott i 08 i 35 år. Aldrig stött på en OV som muppar sig. Och då har jag varit Stureplan runt 115 gånger.
Jag är över 60 år, bott i Stockholm fram till år 2006, sedan varit där ca 1 gång om året. Jag kommer ihåg när Lingonpoliserna började att användas i tunnelbanans spärrar.
Jo, de har ofta muppat sig, försökt att "hålla ordning" där det inte behövts! Och det har blivit mycket värre under åren!
Citat:
Ursprungligen postat av
Tigerhund79
Det var poliser som dödade Osmo Vallo, din fubbick.
Ja, de kallades väl "Basebollligan" om jag inte missminner mig.....
Citat:
Ursprungligen postat av
Jkpg73
Grundorsaken är fortfarande deras missbruk. Utan missbruk hade de inte försatt sig i den situationen.
Njae, det är mycket samhällets attityder mot dem som gör dem extra utsatta. Och det är en sjukdom, de borde vara på vårdinrättning!
Citat:
Ursprungligen postat av
ytmamz
Människor i denna tråden försvarar alltså narkotika påverkade as som ofredar och misshandlar människor och pedofiler/våldtäktsmän... förbluffande.
Inte konstigt att människan har förlorat hopp i mänskligheten, numera är det ju vanligt att gå runt och ofreda människor på stan helt utan konsekvenser.
Nej, det är sådana som du som gör att man förlorar hoppet!
Har du någon källa på att BO var narkotikapåverkad?
Och MGMs, kan de ha varit påverkade av anabola?