Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Tänk att vara "Blot-Sven" eller "psychicsailor". Tänk att sitta och se den här ondskan och sen alla troll som förnekar allt eller skyller det på ryssen. Och sen bestämmer man sig för att vara "neutral". För sanningen ligger väl nånstans mittemellan? Fy fan. Om Ukrainadårarna är öppna brottslingar och onda dårar varenda en av dem så är de åtminstone öppet onda. De står för sin blodtörst. Ni däremot, för er kan man bara känna förakt. Jävla fegisar. Vi har en helt öppen kamp mellan gott och ont, och ni väljer att inte ta sida.
Väldigt tufft av dig att välja faciststaten o förespråka att döda civila och krigsfångar....
Ja det är en kamp mellan ont o gott och terrorist staten RyZZland står för ondskan.
Senaste exemplet på ondska är hur RyZZland strör ut förbjudna minor i ockuperat område o försöker skylla på Ukraina.
* Ukraine, which has signed and ratified the Ottawa Anti-Personnel Land Mine ban treaty, who would need to have deployed its (apparently secret and undeclared) stockpile of Soviet-made Anti-Personnel mines it claims to have destroyed long ago, on an enemy-held city where deploying them would serve no military value (especially not in the tiny quantities visible on the video), needing to use expensive and scarce rockets to deliver them, and accomplishing nothing except discrediting itself in the eyes of the international community for breaking the treaty they signed, or...
* Russia, which neither signed nor ratified the landmine ban treaty, has much larger stockpiles of Soviet mines it never destroyed, in a city it controls (and thus has easy physical access to), with scant, easy-to-plant "evidence", and with a vested interest in discrediting Ukraine?
It's *totally* Ukraine, guys. /s