2022-07-30, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Hahaha good one. 🍺
Det går väl inte eftersom de flesta är heterosexuella. De kanske vill konvertera?
Vänta nu jag invandrare men förstår ändå "flator" är kvinnor som lesbiska 😀

Kort hår, manliga, dålig hygien osv 🤣
Citera
2022-07-30, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Tjejer vill förstöra så mycket som möjligt för män för de vill ha full kontroll över alla män. Och män är så korkade att de fogar sig.
Ja kvinnor gillar leka lekar men vad ska man göra bli bög kan man inte 😀
Citera
2022-07-30, 23:07
Medlem
neuron-drones avatar
Var är dessa rabiata flator? De jag träffat, mycket genom min kompis, de flesta är inte ens maskulina. Kanske är en passage man går igenom när man är ung.
Citera
2022-07-30, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Ja kvinnor gillar leka lekar men vad ska man göra bli bög kan man inte 😀
Jodå. Det är just det män måste bli för att återta kontrollen. Kuk är ändå bäst.
Citera
2022-07-30, 23:18
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Jodå. Det är just det män måste bli för att återta kontrollen. Kuk är ändå bäst.

Tyvärr så kan man inte ”bli bög” jag gillar tjejer alldeles för mycket och skulle aldrig kunna böga mig med en kille
Citera
2022-07-30, 23:44
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbaliraren
Tyvärr så kan man inte ”bli bög” jag gillar tjejer alldeles för mycket och skulle aldrig kunna böga mig med en kille

Du kanske kan bli androromantisk och androestetisk. Det betyder att du får crusher på killar och tycker att killar är snygga. Men inte att du vill ligga med dem.

I min värld är sådant helt normalt. Allt måste inte vara sex. Tänk dig två asexuella killar som bara ligger och myser och dricker kaffe spelar TV-spel med varandra. Fattar inte varför fler inte gör så.

Bara för att man är mer än vänner innebär inte det sex.

Jag är supernära min bästa vän, men inte romantiskt eller sexuellt. Hon är flata. Jag har inget intresse av sex med henne och samma tillbaka. Nu är vi inte ens romantiska med varandra, men förr så sov vi i samma säng och så. Gav massage fast utan att vara mer än vänner. Jag är väldigt nöjd med det. Fast numera är vi inte fysiskt så nära eftersom det kan missuppfattas och hon har flickvän. Våra ekonomier är intrasslade med varandra med.

Allt är inte svartvitt. Man kan vara någonstans på skalan till någons käresta utan att vara det.
Citera
2022-07-30, 23:49
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Jag upplever att flator är väldigt bittra och frustrerade på livet och därför aggressiva.
För att flator praktiskt taget är män och därmed uppför sig som män, medan bögar är mer kvinnor än män och därför uppför sig mer kvinnligt.
Citera
2022-07-30, 23:52
Medlem
Klart man är bitter om man är en onaturlig avart. Typ som att man ha ett axelparti på 1 cm, du är då en skam.
Citera
2022-07-30, 23:52
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
För lite kuk, svårare än så är det inte
Citera
2022-07-31, 00:04
Medlem
Du kanske träffat otrevliga lesbiska kvinnor. Dom jag känner och är vänner med är lugna, jordnära och så snälla.
Citera
2022-07-31, 00:06
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
För att flator praktiskt taget är män och därmed uppför sig som män, medan bögar är mer kvinnor än män och därför uppför sig mer kvinnligt.
Praktiskt taget är män. Nu får du förklara dig.
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Var är dessa rabiata flator? De jag träffat, mycket genom min kompis, de flesta är inte ens maskulina. Kanske är en passage man går igenom när man är ung.
Mysigt ju.

Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
För lite kuk, svårare än så är det inte
Saxen (haha) och dildos fungerar väl. Eller såna där vibrerande saker.
Citera
2022-07-31, 02:13
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Du kanske kan bli androromantisk och androestetisk. Det betyder att du får crusher på killar och tycker att killar är snygga. Men inte att du vill ligga med dem.

I min värld är sådant helt normalt. Allt måste inte vara sex. Tänk dig två asexuella killar som bara ligger och myser och dricker kaffe spelar TV-spel med varandra. Fattar inte varför fler inte gör så.

Bara för att man är mer än vänner innebär inte det sex.

Jag är supernära min bästa vän, men inte romantiskt eller sexuellt. Hon är flata. Jag har inget intresse av sex med henne och samma tillbaka. Nu är vi inte ens romantiska med varandra, men förr så sov vi i samma säng och så. Gav massage fast utan att vara mer än vänner. Jag är väldigt nöjd med det. Fast numera är vi inte fysiskt så nära eftersom det kan missuppfattas och hon har flickvän. Våra ekonomier är intrasslade med varandra med.

Allt är inte svartvitt. Man kan vara någonstans på skalan till någons käresta utan att vara det.

Förstår vad du menar men de där är inget för mig. Jag skulle inte kunna vara mer än kompis med en kille, skulle inte kunna ligga och ”mysa” på det sättet liksom.

Jag har iallafall inte provat de någon gång men är ganska säker på att jag inte klarar av det utan för mig är det girls girls girls
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in