Citat:
Ursprungligen postat av
Snabbaliraren
Tyvärr så kan man inte ”bli bög” jag gillar tjejer alldeles för mycket och skulle aldrig kunna böga mig med en kille

Du kanske kan bli androromantisk och androestetisk. Det betyder att du får crusher på killar och tycker att killar är snygga. Men inte att du vill ligga med dem.
I min värld är sådant helt normalt. Allt måste inte vara sex. Tänk dig två asexuella killar som bara ligger och myser och dricker kaffe spelar TV-spel med varandra. Fattar inte varför fler inte gör så.
Bara för att man är mer än vänner innebär inte det sex.
Jag är supernära min bästa vän, men inte romantiskt eller sexuellt. Hon är flata. Jag har inget intresse av sex med henne och samma tillbaka. Nu är vi inte ens romantiska med varandra, men förr så sov vi i samma säng och så. Gav massage fast utan att vara mer än vänner. Jag är väldigt nöjd med det. Fast numera är vi inte fysiskt så nära eftersom det kan missuppfattas och hon har flickvän. Våra ekonomier är intrasslade med varandra med.
Allt är inte svartvitt. Man kan vara någonstans på skalan till någons käresta utan att vara det.