[quote=Arccosinus|81076850]Det märks att att du inte har någon som helst aning om det ryska samhället.
Bara att tro att Rysslands ekonomi ska räddas av din 3D-skrivare [/QUOTE
Fast det har jag aldrig sagt som du så mycket väl vet men du fortsätter att ljuga…
Citat:
Ursprungligen postat av
Arccosinus
kan man inte ens bygga upp sitt eget land finns det nog skäl att anta att de inte kan bygga upp någon annans land heller.
Det finns misär i princip alla länder som USA till exempel. Menar du att de inte heller kan bygga upp då?
Du fortsätter att påstå att ryssar är sämst på allt, vilket de såklart inte är…Du är till exempel sämst på att förutspå skeenden. Du har tjatat om att Ryssland ska kollapsa och att deras industri är död, vilket den såklart inte är…