2022-07-30, 14:15
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Varför skulle han lämna seriesuveränerna Häcken för Sveriges sämsta lag Heif? Skärp dig bonde. Ska bli skönt när Växjö lakers börjar igen så vi slipper dig här.
Det hade ärligt talat varit en fenomenal värvning för er.

Hans grej är att ta över lag i kaos, sänka ångestnivåer och stress för att få dem att prestera.

Lite som att er grej är att värva med DIF-anknytning.
2022-07-30, 14:31
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Det hade ärligt talat varit en fenomenal värvning för er.

Hans grej är att ta över lag i kaos, sänka ångestnivåer och stress för att få dem att prestera.

Lite som att er grej är att värva med DIF-anknytning.

Då får du skriva det vara MFF du mena? Skånes DIF är heif båda är sämst i sin region på alla plan men lever i någon form av parallellt universum där det är tvärtom.
2022-07-30, 14:42
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Då får du skriva det vara MFF du mena? Skånes DIF är heif båda är sämst i sin region på alla plan men lever i någon form av parallellt universum där det är tvärtom.
https://twitter.com/josipldn/status/1553349009443545089

Om ni värvar allt mot DIF-anknytning är det väl rimligt att ni också kallas Skåne DIF?
2022-07-30, 14:44
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://twitter.com/josipldn/status/1553349009443545089

Om ni värvar allt mot DIF-anknytning är det väl rimligt att ni också kallas Skåne DIF?

Bra slipper vi ännu en sopa. Kom igen nu Högmo.
2022-07-30, 14:49
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Jag trodde han menade MIF.
2022-07-30, 15:15
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag trodde han menade MIF.

Vad tror du om Daniel Andersson då? Han får väl försöka styra upp det nu.
2022-07-30, 15:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
Vad tror du om Daniel Andersson då? Han får väl försöka styra upp det nu.

Ingen av Humle&Dumle har jag inget större förtroende för som tränare. Dumle ska bli på sitt rum och skötta det en sportdirektör ska göra.
Sportchefen borde ha ett gult kort för värvningen Milos. Värvas som ett klipp och sparkas 7 månader senare, ger inget bra betyg. Humle skyndar sig att säga att det fler inblandade. För slippa stå där som en åsna när Milos åker.
2022-07-30, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 365gmail
Spelar ingen roll om man har en stark akademi om man inte kan räkna och kan göra affärer. Kolla hur mycket Djurgården sålt spelare för de senaste 10 åren och jämför med bajen så är det en enorm skillnad. Bajarna dricker för många bärs på Gröne Jägarn…
För tio år sedan spelade vi i Superettan, självklart gjorde ni större affärer då.

De senaste åren är det en helt annan historia dock. Jesper Jansson är verkligen en av de viktigaste rekryteringarna vi gjort.
2022-07-30, 16:00
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
För tio år sedan spelade vi i Superettan, självklart gjorde ni större affärer då.

De senaste åren är det en helt annan historia dock. Jesper Jansson är verkligen en av de viktigaste rekryteringarna vi gjort.
Alla säljer spelare för stora summor numera:
DIF
Bajen
Malmö
Häcken
Elfsborg

Det enda undantaget är Solna som ligger i nivå med Degerfors och Sirius.
2022-07-30, 16:44
Medlem
Citat:

Vi kan räkna de senaste 7 åren eller 5 åren om du vill och Djurgården kommer slå bajen med hästlängder när det kommer till sålda spelare. Bosse är king
2022-07-30, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 365gmail
Vi kan räkna de senaste 7 åren eller 5 åren om du vill och Djurgården kommer slå bajen med hästlängder när det kommer till sålda spelare. Bosse är king
Jag vet inte vad ni har såld för senaste 7 åren. Men vet att vi har sålt för över 100 mille senaste halvåret, duger gott åt mig. King JJ.
2022-07-30, 17:25
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad ni har såld för senaste 7 åren. Men vet att vi har sålt för över 100 mille senaste halvåret, duger gott åt mig. King JJ.

Jeppe släng dig i väggen

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/vmPvMl/vi-har-salt-for-over-200-miljoner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in