2022-07-30, 01:31
Medlem
StigaSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamolos
Som vanligt är allt Putins fel men faktum är att USA använder Ukrainas befolkning som boskap och ger pengar till gud vet vad för att döda ryssar som invaderat tack vare USA-NATO-EU

Det är inbyggt i mitt dna att misstro ryssen, och med all rätta visade det sig. Jag sade inte specifikt Putin, historien upprepar sig, diktatur och terror är det enda sättet att härska för Rysslands elit.
Citera
2022-07-30, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Pinsamt av Ryzzland att inte komma längre i kriget. Trodde Ryzzland var en stormakt men ni är ju bara pinsamma!

Typ som om en manlig boxare får spö av en kvinlig flugviktare!
Fin liknelse som hade varit effektiv. Men Ryssland vinner. Utan att ta i. De har inte ens mobiliserat...
Citera
2022-07-30, 01:34
Medlem
WJPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det där är en ganska avgörande fråga. Speglar RT och Sputnik News verkligheten, enligt Brille68?

Citat:
Ursprungligen postat av FockeWulf190d
Men våga skriv ett tydligt svar på en enkel fråga! Tror du Sputnik och RT speglar verkligheten? Din ryggrad verkar lika vek som en amöba.
Nja, den frågan var uppenbarligen för känslig att svara på.
Citera
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamolos
Som vanligt är allt Putins fel men faktum är att USA använder Ukrainas befolkning som boskap och ger pengar till gud vet vad för att döda ryssar som invaderat tack vare USA-NATO-EU

Det är i alla fall ”tack vare” USA-NATO-EU. Fint att du ändå uppskattar dem. Antar att du menar att det gav Ryssland en bra förevändning att angripa Ukraina. Men fakta är att det var endast Rysslands ansvar att de anföll Ukraina. Inte USA:s, NATO:s eller EU:s.
Citera
Medlem
Citat:
Du är patetisk och saknar ryggrad. Istället för att svara på frågan drar du in en massa ovidkommande dravel. Du har nog förövrigt blandat ihop mig med någon annan, jag har inte gjort något av det du skriver om. Men genom detta är det visat att du går i ryssens ledband, patetiskt. Det där måste ni klara bättre om ni ska lyckas med er påverkansoperation, lite självkritik skulle höja kredibiliteten. Ibland måste man göra ett drottningoffer.

Ha ha typiskt. Nu börjar du dra dig tillbaka. "Jag har inte gjort något av det du skriver om"... Klassiskt. Fortsätt din framryckning genom att snabbt springa bakåt. Inte olikt hur Ukraina bedriver sitt krig.
Citera
2022-07-30, 01:37
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Ha ha typiskt. Nu börjar du dra dig tillbaka. "Jag har inte gjort något av det du skriver om"... Klassikst. Fortsätt din framryckning genom att snabbt springa bakåt. Inte olikt hur Ukraina bedriver sitt krig.

Hahaha, ska du säga som kommer allt längre från att besvara frågan, utan istället sprider dimridåer, patetiskt och ryggradslöst. Men du, citera gärna var jag gjort något du skriver att jag gjort.
Citera
2022-07-30, 01:38
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Fin liknelse som hade varit effektiv. Men Ryssland vinner. Utan att ta i. De har inte ens mobiliserat...

Va fasen ni slänger in tjetjener, syrier, afrikaner (lite oklart exakt vilka länder), kriminella, nazister, pensionärer, arbetslösa, farmor och farfar mfl.

Vad blir nästa steg? Eran variant av hitler jugend?
Citera
2022-07-30, 01:39
Medlem
Citat:
Hahaha, ska du säga som kommer allt längre från att besvara frågan, utan istället sprider dimridåer, patetiskt och ryggradslöst. Men du, citera gärna var jag gjort något du skriver att jag gjort.

Vafrör vägrar du att svara ja eller nej? Hur svårt kan det vara om du nu inte är en utländsk agent, Svara Ja eller nej.
Citera
2022-07-30, 01:58
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepodsladen
Kriget mellan Ukraina och Ryssland kan utvecklas till kriget mellan Iran och Irak och det skulle inte vara förvånande om Ryssland om ett halvår framåt använder biologiska vapen i Ukraina i medelstor skala som Irak gjorde mot Iran.

Jag tror de mest använde kemiska vapen? Men jag tror också risken finns om Ryssland inte kan vinna med konventionella vapen. Putin kommer inte att vilja erkänna sig besegrad utan kan tänkas göra något drastiskt.
Citera
2022-07-30, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror de mest använde kemiska vapen? Men jag tror också risken finns om Ryssland inte kan vinna med konventionella vapen. Putin kommer inte att vilja erkänna sig besegrad utan kan tänkas göra något drastiskt.

Väldigt viktigt att försöka plocka Putin. En efterträdare som också är galen får ju i alla fall chansen att dra sig ur och skylla allt på att Putin förlorat förståndet.
Citera
2022-07-30, 02:52
Medlem
Putin vill få Nordkoreanska domare till sin fake ”tribunal” där han planerar döma ukrainare för de ryska krigsbrotten.

https://mobile.twitter.com/igorsushko/status/1553178696332320769
Citera
2022-07-30, 02:56
Medlem
Om ryssarna som vissa i den här tråden stöder
”Only in the last 24 hours 🇷🇺 army has:
- published a video where they castrate a live 🇺🇦 prisoner
- hit a bus stop in Mykolaiv with cluster munitions, killing at least 5 people, injuring 12
- killed at least 40 🇺🇦 prisoners of war from Mariupol/Azovstal and blamed 🇺🇦 for attack.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in