2022-07-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Jag tror han presenterar något så exceptionellt som ett nytt RySStrollsargument; ”det har bara dött 5000 RySSar, resten är från separatisterna”.

Lika mycket dynga som alltid från lögnfabrikerna, vi får se hur länge dom driver den tesen.

Vilken idiot räknar döda som personligt i ett krig kan det vara blatte varning eller förståndsvarning
Citera
2022-07-30, 00:44
Medlem
WJPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Jag läser många sidor. Har du sett mig länka till de sidorna?
Återigen, du svarar inte på min fråga.

Jag frågade dig inte om vilka sidor du läser.
Citera
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamolos
Vilken idiot räknar döda som personligt i ett krig kan det vara blatte varning eller förståndsvarning

Förståndsvarning alltså? Ok, förstånd som i att slakta ett helt folk, tortera, kastrera och våldta civila, ja du svarade aldrig förut. Varför gör Putler det här?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Må så vara, men detta var nog en stund där det behövdes en klar handling, v.s Obamas tramsande. ISIS velar man inte med. Utan hanterar, Putin gjorde detta, det ger jag honom.
Ja Putin hanterade ISIS på så vis att han sket i ISIS och anföll rebeller som faktiskt hotade slaktaren Assads regim för att istället överlåta till Iraks armé, kurderna och USA att bekämpa ISIS. Mycket handlingskraftigt.
Citera
2022-07-30, 00:45
Medlem
%s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Om du har en fråga så ställ den rak och direkt.

Min fråga till dig. Varför väljer du att komma till Flashback och argumentera för samma sak som CNN, Aftonbladet, SVT och alla svenska politikerr. Varför tycker du att det är viktigt att du på den enda sidan där alternativa åsikter kan diskuteras att du väljer deras sida?
Jag har en fråga: Tror du på riktigt att RT, Sputnik och annan statskontrollerad rysk media skriver sanningen?
Citera
2022-07-30, 00:47
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Citat:

Men för tusan bövlar, skriv så det går att förstå? Personligt? Vad skulle det betyda i sammanhanget? Som någon skrev förut, ska du formulera dig såhär dåligt kan du lika gärna låta bli att översätta från ryska utan bara köra på ryska direkt. För oss svensktalande är det lika oförståeligt.
Citera
2022-07-30, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Förståndsvarning alltså? Ok, förstånd som i att slakta ett helt folk, tortera, kastrera och våldta civila, ja du svarade aldrig förut. Varför gör Putler det här?

Snälla Putler är snällare än den som sänder eller tvingar folk att dö i USAs namn
Citera
2022-07-30, 00:51
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Snälla Putler är snällare än den som sänder eller tvingar folk att dö i USAs namn

Nej.

Men svara på frågan, varför slaktar Putler civila Ukrainare?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av %
Jag har en fråga: Tror du på riktigt att RT, Sputnik och annan statskontrollerad rysk media skriver sanningen?
Är du galen. Varför ställer du ens frågan? Är det för att jag ifrågasätter Aftonbladet, SVT och CNN?

Jag visar på att jag inte litar på vad man försöker mata oss med. Och direkt tror du att jag litar på något annat man försöker mata oss med. Har du ingen ryggrad? Ingen egen åsikt. Tragiskt. Tänk över det och kom med en egen åsikt över vad som händer i Ukraina. Då kanske jag kommer med ett djupare svar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
På vilket sätt skulle Azovs lojalitet till Zelensky påverkas om ryssarna eller wagnergruppen mördar 50 ukrainska krigsfångar med artilleri?

Det vore en otrolig falseflag operation om Ryssland ligger bakom.
Jag skulle helt klart vilja förstå psykologin bakom den attacken i så fall.
Måste vara en genialisk professor i psykologi som har skissat på den operationen för att vända på opinionen i väst.
Jag noterar att det finns absolut ingenting i västmedia om attacken.
Eller har du kanske har något att dela?
Citera
Medlem
WJPs avatar
Citat:
Vem är det?

Du argumenterar som en 12-åring.

Men Putin är faktiskt snällare!
Citera
2022-07-30, 00:54
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Citat:

Men denna tråd handlar om Putin som skickar ryssar att dö och döda i Ukraina, hur får du med att dö i USA:s namn i det? Du får nog leta upp en annan tråd som handlar om något USA-krig om du nu är så fixerad vid dem.
Senast redigerad av FockeWulf190d 2022-07-30 kl. 00:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in