2022-07-28, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Vet inte om han behöver frukta så mycket för sitt liv då halvjudar tom kunde vara fullvärdiga medborgare i herr Hitlers Tyskland sålänge de avsade sig sin judiska identitet och anammade en tysk dito.

Många glömmer bort det faktum att ca 120 000 halv och kvartsjudar stred för NS Tyskland under kriget, många med höga positioner inom det militära och många högt dekorerade krigshjältar.

En droppe judeblod...😁

Nä, men min erfarenhet är att judenheten nästan alltid slår över hos halvjudar. Jag kan komma på ytterst få exempel där en halvjude uppträtt som en arier.

Men frukta för sitt liv behöver de i alla fall inte. Om de blir deporterade som alla andra rasfrämlingar så har ju judarna automatiskt medborgarskap i den judiska etnostaten Israel. Där kan vi för övrigt dumpa alla andra rasfrämlingar eftersom judarna älskar mångkultur så mycket.
Citera
2022-07-28, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NordicNS
Lägg ner med ditt vilseledande dravel, sen hade du ju kunnat valt en bild på dig själv istället och skrivit afaiten
Menar du att Anders Jonsson (NMR) inte skickat djurporr och bilder på våldtagna kvinnor till kvinnliga meningsmotståndare?
Citera
2022-07-28, 23:22
Medlem
NordicNSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NMRkufen
Menar du att Anders Jonsson (NMR) inte skickat djurporr och bilder på våldtagna kvinnor till kvinnliga meningsmotståndare?
Inte särskilt insatt i ärendet men vad som framgått i tråden så består djurporren i två araber och ett djur där ingen penetrering pågick iaf för stunden, bilder på våldtagna ska vara en tecknad propaganda bild som redigerats, vem han skickat det till eller inte vet jag inte, om det är lämpligt eller ej tänker jag inte kommentera men det är i vart fal inte så som du försöker få det att låta?
Citera
2022-07-28, 23:30
Bannlyst
Citat:
Inte särskilt insatt i ärendet men vad som framgått i tråden så består djurporren i två araber och ett djur där ingen penetrering pågick iaf för stunden, bilder på våldtagna ska vara en tecknad propaganda bild som redigerats, vem han skickat det till eller inte vet jag inte, om det är lämpligt eller ej tänker jag inte kommentera men det är i vart fal inte så som du försöker få det att låta?
På en av bilderna som polisen har tagit med i förundersökningen ser man bland annat hur en man har sex med en åsna. Det är intressant hur ni i NMR försvarar Anders Jonssons beteende. Tydligen helt okej att skicka djurporr och bilder på våldtagna och döda kvinnor till meningsmotståndare. Normala människor tycker detta är komplett galenskap.
Citera
2022-07-28, 23:52
Medlem
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/07/27/valintervju-marcus-hansson/

Citat:
Marcus Hansson: ”Jag lockas inte till politiken för köttgrytornas skull”
Intervju med Nordiska motståndsrörelsens andranamn till Örkelljungas kommunval, skribenten och aktivisten Marcus Hansson.

Väl utförd intervju med lite annorlunda frågor. Marcus Hansson är en skarp och väldigt idealistisk person, intressant att läsa hur han kom in i det hela, vad som driver honom och så vidare.

Citat:
Vissa ansluter sig kanske efter en känslomässig händelse eller upplevelse, inte jag. Efter att jag förstått att bankirerna kämpat i flera hundra år för att suga ut världens folk och vilken kontroll de har över politikerna så bestämde jag mig för att påbörja mitt motstånd. Eftersom jag fortfarande var väldigt präglad av demokratiska och liberala koncept så påbörjade jag en ensidig självradikalisering eftersom jag insåg att det var mig det var fel på. Liberalen i mig tvättades bort allt mer genom att jag lyssnade på William Pierce och satte på videos från Alerta Judiada med hög volym.
Citera
2022-07-28, 23:53
Medlem
NordicNSs avatar
Citat:
På en av bilderna som polisen har tagit med i förundersökningen ser man bland annat hur en man har sex med en åsna. Det är intressant hur ni i NMR försvarar Anders Jonssons beteende. Tydligen helt okej att skicka djurporr och bilder på våldtagna och döda kvinnor till meningsmotståndare. Normala människor tycker detta är komplett galenskap.
Nu har du dels ingen aning om huruvida jag är medlem eller ej, vidare har väl du om någon ingen aning om vad normala människor tänker eller tycker?
Citera
2022-07-28, 23:55
Bannlyst
Citat:
Nu har du dels ingen aning om huruvida jag är medlem eller ej, vidare har väl du om någon ingen aning om vad normala människor tänker eller tycker?
Jo normala människor tycker såklart inte det är normalt att skicka djurporr och bilder på våldtagna och döda kvinnor till kvinnliga meningsmotståndare. Om du inte tror mig så kan du söka dig till normala sammanhang utanför NMR-sekten och fråga runt.
Citera
2022-07-29, 00:01
Medlem
NordicNSs avatar
Citat:
Jo normala människor tycker såklart inte det är normalt att skicka djurporr och bilder på våldtagna och döda kvinnor till kvinnliga meningsmotståndare. Om du inte tror mig så kan du söka dig till normala sammanhang utanför NMR-sekten och fråga runt.
Nu verkar det ju inte ha rört sig om varken döda kvinnor annat än som tecknat må så vara att det möjligen kan ses som olustigt, och inte heller vad gemene man skulle se som djurporr. Du svarade dock inte på hur du vet om vad normala människor (inte drogmissbrukare i sin ensamhet) tycker om något.
Citera
2022-07-29, 00:20
Bannlyst
Citat:
Nu verkar det ju inte ha rört sig om varken döda kvinnor annat än som tecknat må så vara att det möjligen kan ses som olustigt, och inte heller vad gemene man skulle se som djurporr. Du svarade dock inte på hur du vet om vad normala människor (inte drogmissbrukare i sin ensamhet) tycker om något.
Det är självklart skrämmande för kvinnliga debattörer att få bilder på döda och våldtagna kvinnor skickade till sig. Om du inte tror att normala människor tycker att det är olämpligt att skicka runt sådana bilder till kvinnliga meningsmotståndare så får du väl tro det.
Citera
2022-07-29, 00:43
Medlem
Citat:
Det är självklart skrämmande för kvinnliga debattörer att få bilder på döda och våldtagna kvinnor skickade till sig. Om du inte tror att normala människor tycker att det är olämpligt att skicka runt sådana bilder till kvinnliga meningsmotståndare så får du väl tro det.

Varför kallar du Helle Klein, Anne Ramberg och Maria Gripenberg för "debattörer"? Är det för att de ska framstå som små, oskyldiga lamm? Är det för att du vet att många hatar dem som du inte vill nämna deras namn?

Dessa tre antivita individer vill inte debattera mot några meningsmotståndare utan snarare förbjuda åsikter och oliktänkande. I synnerhet svenskar som uttalar sig mot invandringen. De har klargjort det många gånger. De är alla tre drivande i folkutbytet och bär ansvar för att svenska kvinnor våldtas och svenskar mördas av främlingar som de är drivande i att släppa in. Inte direkt några "offer" för att de får några tecknade bilder skickade till sig.

Felet Anders Jonsson gjorde var väl att han trodde om han bara kunde visa upp konsekvenserna av deras folkutbytespolitik så skulle de få sig en tankeställare. Det var dömt att misslyckas, de är genuint onda alla tre.
Citera
2022-07-29, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SigurdJudebane
Varför kallar du Helle Klein, Anne Ramberg och Maria Gripenberg för "debattörer"? Är det för att de ska framstå som små, oskyldiga lamm? Är det för att du vet att många hatar dem som du inte vill nämna deras namn?

Dessa tre antivita individer vill inte debattera mot några meningsmotståndare utan snarare förbjuda åsikter och oliktänkande. I synnerhet svenskar som uttalar sig mot invandringen. De har klargjort det många gånger. De är alla tre drivande i folkutbytet och bär ansvar för att svenska kvinnor våldtas och svenskar mördas av främlingar som de är drivande i att släppa in. Inte direkt några "offer" för att de får några tecknade bilder skickade till sig.

Felet Anders Jonsson gjorde var väl att han trodde om han bara kunde visa upp konsekvenserna av deras folkutbytespolitik så skulle de få sig en tankeställare. Det var dömt att misslyckas, de är genuint onda alla tre.
Ja du gör ditt bästa för att rationalisera denna sjuka människas handlingar. Alla bilder han skickade var inte tecknade och oavsett är det extremt vidrigt och obehagligt att få bilder på våldtagna och döda kvinnor skickade till sig.
Citera
2022-07-29, 13:06
Medlem
Citat:
Här följer en ideologisk artikel från valkandidaten Samuel Johansson som baseras på en studiecirkel som hölls för en tid sedan. Dess syfte var att framhäva vikten av radikal och revolutionär kamp.

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/07/29/den-revolutionara-kampen-maste-forbli-radikal/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in