2022-07-28, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Det kommer in nya i trådar hela tiden. Det händer att dessa inte mäktar med att läsa 1000 inlägg 🙂

Is*abell* gifte sig med Joh*n. Hon var sedan otrogen med Luk*s och blev gravid. Därefter har Is*abell* varit back and forth mellan Luk*s och Joh*n.
Citera
2022-07-28, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nej var ssk på plats som larmade polis.

Du får jättegärna länka för det har jag helt missat och vill gärna läsa om i så fall.
Citera
2022-07-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Var har det stått att ambulansen har ringt polis?? Det har stått typ att det först kom in som ett sjukdomsfall men att vårdpersonal fattade misstankar och tillkallade polis. Störst sannolikhet att det var sjukhuset som larmade polis och inte ambulansen.

Så när ett spädbarn kommer in till sjukhus svårt skadad så undersöks det barnet väldigt noga. Vilket ger besked om vilka skador barnet har annars kan man inte ge rätt sjukvård. Där någonstans har man fattat misstankarna om synnerligen grov misshandel.
Citera
2022-07-28, 22:43
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Nej, för det finns inget underlag för just mordvapen i beslag. Så har du inget från åklagaren att lägga in så finns det inte. Beslag har sagts av åklagaren, men det betyder inte att det är mordvapen.
Vad tråden anser om vad som måste synas är ju inte direkt fakta utan det återstår att se ett rättsmedicinskt utlåtande. Och vad åklagaren fått för information vet ingen ännu.

Nix, det finns beslag vilket alltid görs utan att det är just mordvapen. För helvete ge er.
Vem har skrivit om mordvapen?
Ge dig! Vad är ditt problem?
Citera
2022-07-28, 22:44
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Du får jättegärna länka för det har jag helt missat och vill gärna läsa om i så fall.
Kan ni inte läsa tråden istället, som jag gjort?
Citera
Medlem
Mitt inlägg tog skruv. Det var å ena sidan bra. Å andra sidan vill jag nyansera mig själv en smula.

Mitt scenario är alltså en spekulation. Ingenting annat. Den är förvisso byggd på vad jag fått till mig, men är likafullt en spekulation. Det kan mycket väl röra sig om en olyckshändelse eller något annat.

Känner att jag vill föra in det i tråden här. Känner varken modern eller fadern, men har ändå en synnerligen välplacerad källa i det hela. Helt 100% objektiv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
jo IP och LE är vänner på fb

Det är ett tidigt inlägg då jag utgick från att maken var pappan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om man ser till tiden från larm till ambulans och polisen anländer så är det mer sannolikt att det är ambulansen som begärt dit polis.

Jag håller med om att det inte är orimligt, men jag har missat det i mediabruset. Men det är klart, blir ambulansen kallad till en bebis som har nästan är död av syrebrist och pappan säger att hunden legat på bebis, som är det inte omöjligt att det räcker som orsak att tillkalla polisen.
Citera
2022-07-28, 22:46
Medlem
Citat:
Kan ni inte läsa tråden istället, som jag gjort?

Jag har följt träden från start. Jag trodde att du hade läst det från någon källa, alltså media, och inte i tråden.
Citera
2022-07-28, 22:47
Medlem
Citat:
Vem har skrivit om mordvapen?
Ge dig! Vad är ditt problem?

Citat:
Som sagts flera ggr, det måste även varit synliga skador. Shaken baby är nog svårt för en läkare att se utan större undersökning, än mindre en ssk. Det har.dessutom hämtats föremål från hemmet som är misstänka mordvapen.

Du krösa- maja får hänga med i faktadelen och inte ägna dig åt dina egna påhitt.
Inget mordvapen har uttalats har gjorts i beslag. Återkom när du vet vad du talar om.
Citera
2022-07-28, 22:48
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Tänker samma sak. En så uppenbart orimlig förklaring kan de mycket väl ansett vara anledning att koppla in polis.
Alltså vilken fantasi vissa har här inne!
Det mest troliga är väl ändå att han slagit ihjäl barnet, och att de skador de såg var gjord från en vuxen person, slag med knytnävar, föremål etc.
Citera
2022-07-28, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GringeGoof
Nej. Svåra hjärnskador till följd av syrebrist. Inget annat. Inga andra skador finns, inget annat misstänks. Inte något misshandel över tid eller så. De stängde av livsupphållande åtgärder idag.

Hur kan dom stängt av det idag när hon avled igår på sjukhuset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in