2022-07-27, 15:41
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, men börjar hon jobba kl 7 så åker hon ju hemifrån före dess ...
Läs tråden...då någon påstod att hon jobbade natt?
Citera
2022-07-27, 15:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Läs tråden...då någon påstod att hon jobbade natt?
Den enda jag hittar som pratar om nattjobb är du.

Personen som verkar ha viss insyn skriver att hon redan var på jobbet -- inte att hon jobbade natt.
Citera
2022-07-27, 15:50
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Den enda jag hittar som pratar om nattjobb är du.

Personen som verkar ha viss insyn skriver att hon redan var på jobbet -- inte att hon jobbade natt.
My mistake....Det skrevs att hon inte var hemma på natten då ev, händelse ska ha skett...Jag blandar ihop saker =)
Citera
2022-07-27, 15:51
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nog börjar de kring kl 7 inom bygg och liknande, de flesta lär dessutom inte ha 5 minuter till jobbet utan behöva åka hemifrån i god tid
du har så rätt så
Citera
2022-07-27, 15:51
Medlem
Citat:
läs tråden... där någon påstod att hon var på jobbet på natten!
Någon har fantiserat ihop att hon inte var hemma på natten , kl 8 verkar vara tid då ambulans kom till platsen dvs långt efter att mamman börjat jobba.
Kan tom vara så att mamman inte ens sett sin dotter sedan kvällen före med tanke på att den som är föräldraledig vanligtvis tar hand om barn på natten så att den som ska jobba får sova ostört
Citera
2022-07-27, 15:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
du har så rätt så
Uppgiften kommer från denna person - och denne har inte nämnt natt någonstans - bara att hon redan var på jobbet.

Citat:
Ursprungligen postat av Saffron67
Vad jag har hört från källor är att mamman var på jobb och inte hemma när detta inträffade tidigt på morgonen.
Citera
2022-07-27, 15:56
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Uppgiften kommer från denna person - och denne har inte nämnt natt någonstans - bara att hon redan var på jobbet.
nja tidigt i tråden skrev någon att hon inte var hemma på natten, det är industrisemester nu i Svedala, satt hon öla med maken på Utsikten och kom hem arla morgonstund? Bara spekulationer givetvis...Men i en byhåla som V-Härad är utbudet inte så stort
Citera
2022-07-27, 15:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
nja tidigt i tråden skrev någon att hon inte var hemma på natten, det är industrisemester nu i Svedala, satt hon öla med maken på Utsikten och kom hem arla morgonstund? Bara spekulationer givetvis...Men i en byhåla som V-Härad är utbudet inte så stort
Länka till det inlägget då. För när jag söker hittar jag bara dig som hävdar det.
Citera
2022-07-27, 15:58
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Hur tillförlitligaär Saffrons källor?
Citera
2022-07-27, 15:59
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Länka till det inlägget då. För när jag söker hittar jag bara dig som hävdar det.
Orkar ärligt talat inte leta, men det var någon som gick i försvar på morsan
Citera
2022-07-27, 16:00
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Var fick du ifrån att hon har 3 barn med olika män?
Läste fel. Hon har 3 barn med 2 olika män?
Citera
2022-07-27, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Plus bild taget i skum belysning, liknande färg på skugga finns vid munnen på samma bild om än ljusare. Sen får konstnärer och blåmärksexperter säga vad de vill.

Ja, vi kan säga vad som helst vi kostnärer för här på flash finns såna som du, de riktiga experterna 👍🏼
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in