2022-07-27, 09:18
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Jag vet inte om det stämmer alls. Dumpen har hängt upp några mentalt slappa det är sant, men att efterblivna överlag skulle vara pedofiler i högre utsträckning? Nej. Har du några källor som visar det? 🤔

Efterblivna är nog inte pedofiler, men en del pedofiler skulle nog klassas som efterblivna. Kriminella människor överlag har lägre IQ än övriga populasen (2). Våldtäktsmän har i sin tur lägre IQ än övriga kriminella (1), så att pedofila våldtäktsmän skulle ha lägre IQ verkar rimligt.

1. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/952615/
2. https://criminal-justice.iresearchnet.com/crime/intelligence-and-crime/3/
Citera
2022-07-27, 09:18
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Kul att se de inte drar sig för att fiska in MENA-gäddor. De har titt som tätt beskyllts för att medvetet undvika dessa av rädsla, men att möta upp en sådan efter mörkrets inbrott måste ju ändå undanröjt alla tvivel om den saken nu.

Kul den här snubben kommer ha det i sin bekantskapskrets framöver. Tror inte det funkar att spela ut bögkortet som skydd där
Jag tror det kommer bli fler Mena och homofiler framöver, Dumpen läser på flashback 24/7 och tar till sig av tipsen.
Citera
2022-07-27, 09:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Inte mycket till hjälp om man är skriven i huvudstaden. Sommarpratare och övrigt löst folk är tydligen intressantare
Nej men på mindre orter seglar de fort upp i toppen på listan.
Citera
2022-07-27, 09:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tipsexperten
Korrekt. Men frågan gällde specifikt gällde specifikt Spindelmannen
Citera
2022-07-27, 09:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tipsexperten
Hade vi något på Darth?
Citera
2022-07-27, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Efterblivna är nog inte pedofiler, men en del pedofiler skulle nog klassas som efterblivna. Kriminella människor överlag har lägre IQ än övriga populasen (2). Våldtäktsmän har i sin tur lägre IQ än övriga kriminella (1), så att pedofila våldtäktsmän skulle ha lägre IQ verkar rimligt.

1. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/952615/
2. https://criminal-justice.iresearchnet.com/crime/intelligence-and-crime/3/
Det där kan nog vara sant. Frågan är bara hur många av Dumpens pederaster som är efterblivna, många och oftast dom mest vidriga på Dumpen verkar faktisk också de som är mest intelligenta.
Citera
2022-07-27, 09:51
Medlem
Sveppss avatar
[quote=fittslem|81038611]Pizzabagaren var lite småkul, klassisk blatteargumentation som inte har någon logik alls.

Varför pizzabagare? Är det slang för en utlandsfödd eller jobbar han med det? I Allingsås?
Citera
2022-07-27, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Killen var intelligent nog att utge både förnamn, efternamn samt ålder i chatt med "barnet" Med dessa uppgifter återfinns han på Ratsit

Då får jag prova att göra rebus själv då...
Förnamn: Delas med en svensk F1 förare som omkom 1978. I chatten skiver han förnamnet utan "e" på slutet.
Efternamn: Delas med en svensk som spelar i Calgary Flames i NHL och är även sista delen i gäddans användarnamn.
Ålder: Strokeenhet, Sunderby sjukhus har detta nummer.
Jobb: På Coop som kundvärd, fast ändra sista bokstaven på företaget till första bokstaven från förnamnet.
Bor: på en gata som delar namn med Stora *****leden i Sthlm.
Då får man EN träff... missar man förnamnets stavning får man inte det.
Bor i 24m2 etta och ingen övrig info finner jag.
Citera
2022-07-27, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Det där kan nog vara sant. Frågan är bara hur många av Dumpens pederaster som är efterblivna, många och oftast dom mest vidriga på Dumpen verkar faktisk också de som är mest intelligenta.
Nu har jag ju ingen statistik direkt men känslan är väl att det är en normalfördelning bland gäddorna. En blandning mellan högt och lågt som det ser ut i samhället.
Citera
2022-07-27, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Nu har jag ju ingen statistik direkt men känslan är väl att det är en normalfördelning bland gäddorna. En blandning mellan högt och lågt som det ser ut i samhället.
Jag tror det också. Sorgligt nog tror jag tyvärr att gäddorna på Dumpen motsvarar normalpopulationen bland män. Så långt har det alltså gått i den okontrollerade sexualiteten. Vi lever i Sodom och Gomorra.
Citera
2022-07-27, 11:04
Medlem
fittslems avatar
[quote=Svepps|81039511]
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Pizzabagaren var lite småkul, klassisk blatteargumentation som inte har någon logik alls.

Varför pizzabagare? Är det slang för en utlandsfödd eller jobbar han med det? I Allingsås?

Ja det är bara slang. Han ser ut som en helt enkelt.
Citera
2022-07-27, 13:51
Medlem
goofers avatar
Swishen går nog till mer än diesel och hotell.

Både Patrik och Sara lär ju behöva en inkomst så att de kan betala sina räkningar, Sara lär ju dras med stora skadestånd också så det behövs en inkomst till det också.

Så betalar då dumpen ut lön till Sara och Patrik? Om så hur mycket?
För hur betalar de annars sina privata räkningar?

Kan en ekonomisk förening betala ut löner, sociala avgifter etc?

Drivs de då av en idealism om det är ett lönearbete?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in