Citat:
Ursprungligen postat av
Beckombergalandet
Nu ser jag att Dumpen har hört min önskan och nu börjar jaga homofiella pedgäddor.
Men Patrik avslutar med att säga att under 18 är barn, en tillspetsning från tidigare förhållningssätt. Är det nu så att Dumpen teoretiskt ser alla över 18 som tycker att en under 18 men över 15 är sexuellt atttaktiv för potentiella pedofiler? Intressant vägskäl i så fall från att tidigare varit frenetisk på 15-strecket.
https://rumble.com/v1chmqt-modiga-mniskor-avsnitt-118-sara-nilsson-and-patrik-sjberg-dumpen.html
Här är de tydliga med att de inte tycker det är okej att ge sig på 15-åringar om man själv är mycket äldre, vilket är lätt att hålla med om. Är man en 60-årig gubbe är det högst olämpligt att jaga 15-åringar. Sedan kör de med lockbeten som är under 15 för det är där laggränsen går.
Vad jag dock blir irriterad på i denna intervju är att de tycker att ett bankrån inte är någon big deal. Till skillnad från dumpens uthängningar har alla bankrånare och övriga butiksrånare + personrånare riktiga offer som kan bli extremt traumatiserade (dvs inte bara låtsasoffer i form av lockbeten). Vågar inte gå ut när det är mörkt, ser sig konstant över axeln, återupplever händelsen varje gång man blundar etc. Extremt respektlöst påstående. Att få en pistol riktat mot sitt huvud och tro att man ska dö är nog fan så mycket värre än att få en kukbild skickad till sig.
Har dessvärre inga tidsstämplar att delge då jag såg videon förra veckan.