2022-07-26, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Jag är väldigt osäker själv... Kan det inte vara så att en juridisk person (föreningen) måste ha det om de ska publicera och sedan utses en chefsredatör/ansvarig utgivare?

Kanske någon med bättre koll som kan hjälpa till?
Ansvarig utgivare måste vara en fysisk person eftersom det bara är dessa som kan åtalas för brott.
Citera
2022-07-26, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Snygg-Sara blir märkbart irriterad när man rotar i deras swish. Beklagade sig i podden. Vi som swishar måste väl få veta vart pengar tar vägen? Har ingen lust att sponsra Patriks krognotor.
Nej, det måste du inte få veta. Det är ditt val att donera, och du har också valet att sluta donera på grund av brist på transparens. Och på samma sätt kan de välja om de vill vara transparenta eller inte.
Citera
2022-07-26, 22:35
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Ny gädda!
https://dumpen.se/2022/07/26/strutsgaddan-jakob-napp-125-alingsas/

Ahh ångest delux
Men jag har ju barn 😂
Borde han tänkt på innan
Peddobög

Nån som har namn så pm gärna
Citera
2022-07-26, 22:49
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Ahh ångest delux
Men jag har ju barn 😂
Borde han tänkt på innan
Peddobög

Nån som har namn så pm gärna
Nu ser jag att Dumpen har hört min önskan och nu börjar jaga homofiella pedgäddor.
Men Patrik avslutar med att säga att under 18 är barn, en tillspetsning från tidigare förhållningssätt. Är det nu så att Dumpen teoretiskt ser alla över 18 som tycker att en under 18 men över 15 är sexuellt atttaktiv för potentiella pedofiler? Intressant vägskäl i så fall från att tidigare varit frenetisk på 15-strecket.
Senast redigerad av Beckombergalandet 2022-07-26 kl. 22:55.
Citera
2022-07-26, 23:18
Medlem
Halte Haralds avatar
Gött å se känguru gäddan!
Riktigt irriterad vart han.
Snela snela jagg harr barrn!

Förvånansvärt mycket förhud och att han gillar små pojkar förvånar mig inte. Känns som många mussar är bögar innerst inne.
Citera
2022-07-26, 23:18
Medlem
HasseLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Nu ser jag att Dumpen har hört min önskan och nu börjar jaga homofiella pedgäddor.
Men Patrik avslutar med att säga att under 18 är barn, en tillspetsning från tidigare förhållningssätt. Är det nu så att Dumpen teoretiskt ser alla över 18 som tycker att en under 18 men över 15 är sexuellt atttaktiv för potentiella pedofiler? Intressant vägskäl i så fall från att tidigare varit frenetisk på 15-strecket.

https://rumble.com/v1chmqt-modiga-mniskor-avsnitt-118-sara-nilsson-and-patrik-sjberg-dumpen.html

Här är de tydliga med att de inte tycker det är okej att ge sig på 15-åringar om man själv är mycket äldre, vilket är lätt att hålla med om. Är man en 60-årig gubbe är det högst olämpligt att jaga 15-åringar. Sedan kör de med lockbeten som är under 15 för det är där laggränsen går.

Vad jag dock blir irriterad på i denna intervju är att de tycker att ett bankrån inte är någon big deal. Till skillnad från dumpens uthängningar har alla bankrånare och övriga butiksrånare + personrånare riktiga offer som kan bli extremt traumatiserade (dvs inte bara låtsasoffer i form av lockbeten). Vågar inte gå ut när det är mörkt, ser sig konstant över axeln, återupplever händelsen varje gång man blundar etc. Extremt respektlöst påstående. Att få en pistol riktat mot sitt huvud och tro att man ska dö är nog fan så mycket värre än att få en kukbild skickad till sig.

Har dessvärre inga tidsstämplar att delge då jag såg videon förra veckan.
Senast redigerad av HasseLaban 2022-07-26 kl. 23:36.
Citera
2022-07-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLaban
https://rumble.com/v1chmqt-modiga-mniskor-avsnitt-118-sara-nilsson-and-patrik-sjberg-dumpen.html

Här är de tydliga med att de inte tycker det är okej att ge sig på 15-åringar om man själv är mycket äldre, vilket är lätt att hålla med om. Är man en 60-årig gubbe är det högst olämpligt att jaga 15-åringar. Sedan kör de med lockbeten som är under 15 för det är där laggränsen går.

Vad jag dock blir irriterad på i denna intervju är att de tycker att ett bankrån inte är någon big deal. Till skillnad från dumpens uthängningar har alla bankrånare och övriga butiksrånare + personrånare riktiga offer som kan bli extremt traumatiserade (dvs inte bara låtsasoffer i form av lockbeten). Vågar inte gå ut när det är mörkt, ser sig konstant över axeln etc. Extremt respektlöst påstående.

Har dessvärre inga tidsstämplar att delge då jag såg videon förra veckan.
Jo jag tog också del av intervjun och reagerade också på det där dom sa med bankrån. Det låter som att annan kriminalitet skulle vara okej eftersom pedofiler är så hemska. Men är väl inte så förvånad över just det förhållningssättet eftersom det är lite den känslan jag fått emellanåt från folket runt Dumpen och 242. Nåja, visst är det klandervärt om en 60-,årig gubbskit jagar 15-åringar. Frågan är: Varför kan inte Dumpen hänga ut även dessa män som jagar 15-åringar, det borde vara i led med uppdraget och avsikten.
Citera
2022-07-26, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Varför tror du att dina pengar går till Patriks krognotor? De har åkt land och rike runt och konfronterat fler än 120 gäddor, vilket kostar en del pengar. Är du inte nöjd så låt bli att swisha.

Jag tycker inte om Putte som person men jag swishar gärna för deras viktiga arbete men det ska gå korrekt till. Putte är en gubbe som knullar runt. Snart 60 år men flickvännerna är max 25 år. Män är grisar och om sanningen ska fram så hade alla gjort som Putte

Är det nån som tror att Puttes nya lover är över 30 och icke blond?

Snygg-Sara däremot verkar vara en fantastisk människa.
Citera
2022-07-26, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag tycker inte om Putte som person men jag swishar gärna för deras viktiga arbete men det ska gå korrekt till. Putte är en gubbe som knullar runt. Snart 60 år men flickvännerna är max 25 år. Män är grisar och om sanningen ska fram så hade alla gjort som Putte

Är det nån som tror att Puttes nya lover är över 30 och icke blond?

Snygg-Sara däremot verkar vara en fantastisk människa.
Du verkar så fixerad vid snygg-Patrik och hans påstådda dåliga person att du blir tyvärr ologisk i dina argument. Dumpen gör ett grundligt arbete och Patrik är initiativtagaren.
Citera
2022-07-26, 23:50
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Ny gädda!
https://dumpen.se/2022/07/26/strutsgaddan-jakob-napp-125-alingsas/

Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Gött å se känguru gäddan!
Riktigt irriterad vart han.
Snela snela jagg harr barrn!

Förvånansvärt mycket förhud och att han gillar små pojkar förvånar mig inte. Känns som många mussar är bögar innerst inne.

Kul att se de inte drar sig för att fiska in MENA-gäddor. De har titt som tätt beskyllts för att medvetet undvika dessa av rädsla, men att möta upp en sådan efter mörkrets inbrott måste ju ändå undanröjt alla tvivel om den saken nu.

Kul den här snubben kommer ha det i sin bekantskapskrets framöver. Tror inte det funkar att spela ut bögkortet som skydd där
Citera
2022-07-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombayduck1
Om jag har förstått det rätt så är en stor andel med pedofil läggning funktionshindrade med lägre kognitiv funktion så det förvånar mig inte.
Jag vet inte om det stämmer alls. Dumpen har hängt upp några mentalt slappa det är sant, men att efterblivna överlag skulle vara pedofiler i högre utsträckning? Nej. Har du några källor som visar det? 🤔
Citera
2022-07-27, 00:18
Medlem
Patrik står utanför systemet och knullar bara snygga blondiner. Vi andra 30+ får nöja oss med en sak som blir fetare för varje år som går. Patrik är som ett fint årgångs vin. När jag är 60 så vill jag också ha en blond flickvän 25 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in