2022-07-21, 21:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xonk666
Det kallas proteser. Hon har knappast sina riktiga tänder. Förmodligen filat ner dom och satt på tandproteser. De rika de kan......
Det tror jag knappast.
Citera
2022-07-23, 19:58
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Varför blev dom ovänner?

När de hade sin podcast ”har du sagt a får du säga b” så skulle de också göra en livepodd och då började de bråka med varandra för att det blev så mycket jobb och tid de spenderade tillsammans och de behövde en paus från varandra. Eller jag tror mest det var Bianca som ville ha en paus för hon hade börjat ignorera Alice efter det.

Men jag såg Alice i en av hennes vloggar nyligen och jag hade inte koll på att de hade blivit vänner igen, men jag följer ju inte henne så de kanske var flera år sedan de började höras igen. 😒
Citera
2022-07-23, 20:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
När de hade sin podcast ”har du sagt a får du säga b” så skulle de också göra en livepodd och då började de bråka med varandra för att det blev så mycket jobb och tid de spenderade tillsammans och de behövde en paus från varandra. Eller jag tror mest det var Bianca som ville ha en paus för hon hade börjat ignorera Alice efter det.

Men jag såg Alice i en av hennes vloggar nyligen och jag hade inte koll på att de hade blivit vänner igen, men jag följer ju inte henne så de kanske var flera år sedan de började höras igen. 😒
Ah okej, tack för uppdateringen.
Citera
2022-07-23, 20:40
Medlem
Upplystkrigares avatar
Knulla hon med Drake efter han vart på Berns?
Citera
2022-07-25, 21:07
Medlem
Det här skrevs i en annan tråd men jag tycker det passar bättre här:

Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Cohen tvingade henne till abort för att han inte var redo.
Cohen tillhör topp snyggaste männen i Sverige men är världens skitstövel. Hon har försökt allt som parterapi/och varit hans lojala tjej. Jag skulle inte se henne på Tinder för då hade hon haft en ny man och varit lycklig med en familj som hon önskat ifrån början.

Jag undrar om det finns någon källa på att Cohen har tvingat Bianca Ingrosso till abort? Det låter ju helt förfärligt om så är fallet, att hon inte fick lov att fatta det beslutet själv.

I övrigt undrar jag ifall det finns några uppgifter om Bianca Ingrossos eventuella tindrande? Antingen som styrker att hon haft Tinder eller motsatsen?
Senast redigerad av 2215 2022-07-25 kl. 21:10.
Citera
2022-07-26, 07:41
Medlem
Om man ser deras sociala medier så gillar de inte varandras inlägg längre. Ingen i familjen Wahlgren/Ingrosso har gillat eller lyckönskat Phillipes nya restaurang Bianca delar inget från Phillipe längre. Ska man gå på det så är garanterat kärlekssagan över för den här gången. Lika bra att de går ut med det, varför dölja det? Folk är väl inte blinda, blir bara löjligt att inte svara. Bianca var inte singel den 6 juli, men frågan är ju med vem? Phillipe är hon inte ihop med längre..
Citera
2022-07-26, 11:38
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenor65
Om man ser deras sociala medier så gillar de inte varandras inlägg längre. Ingen i familjen Wahlgren/Ingrosso har gillat eller lyckönskat Phillipes nya restaurang Bianca delar inget från Phillipe längre. Ska man gå på det så är garanterat kärlekssagan över för den här gången. Lika bra att de går ut med det, varför dölja det? Folk är väl inte blinda, blir bara löjligt att inte svara. Bianca var inte singel den 6 juli, men frågan är ju med vem? Phillipe är hon inte ihop med längre..

hur många gånger har hon inte gjort slut med tönten phillipe men likt förbannat kryper hon tillbaka till honom
Citera
2022-07-26, 11:48
Medlem
Är det nån här som ätit på Oliver eller Philippes restaurang? Ska till Stockholm imorn och vill prova. Kanske man ser nån kändis..
Citera
2022-07-26, 13:06
Medlem
[quote=swebarb|81027320]hur många gånger har hon inte gjort slut med tönten phillipe men likt förbannat kryper hon tillbaka.

Eller han...
Tönt vet jag inte om han är, tycker att han kämpar på med sitt egna.
Med alla rykten som florerar så är det väl läge att berätta att de inte är ihop längre, som jag skrev förut finns det inga gillningar alls eller kontakt på sociala medier, mer än att de följer varandra, ett spel för galleriet. Kanske sista gången gillt nu för detta av och på förhållande. Är det inte slut har de ett märkligt förhållande, hon festar loss och umgås mer med vänner och han jobbat.
Citera
2022-07-27, 06:17
Bannlyst
Det går ett rykte om att Bianca ingrosso gjorde slut med Filippe för att han satte på Pernilla

Alltså Biancas mamma.

Wow...
Citera
2022-07-27, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Det går ett rykte om att Bianca ingrosso gjorde slut med Filippe för att han satte på Pernilla

Alltså Biancas mamma.

Wow...

Finns väl ingen normal människa som tror på det ryktet....!! Vilket äckligt rykte. Bättre att Bianca eller Phillipe öppnar mun och berättar sanningen hur det är, så dör sådana rykten ut...
Citera
2022-07-27, 12:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache

Alltså Biancas mamma.

Wow...
Haha är det någon fantasiscenario du drar upp nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in