Citat:
Ursprungligen postat av
hannybanny
Oavsett vad det är avsett som så är filmen enligt pappans kommentar tagen nattetid, samt så signalerar barnet mycket starkt på denna bild att det har behov som inte tillfredsställs. Pappan säger inget, gullar ej med flickan när hon signalerar detta. Hon får bara ligga ledsen och otröstlig och sparka helt själv medans han filmar henne. "Karate nattetid med en svettskrattande smiley.
Gissar på att när han tog över föräldraledigheten och mamman fick en ny "högre tjänst" så har det även inneburit fullt ansvar för nätter med flickan. Något han kanske tillslut inte kunde hantera. Sista filmen tyder iallafall på det, så gör man inte mot ett barn om man inte helt har slut på förmåga eller ork att ta hamd om barnet. Sen gick det som det gjorde tillslut.
Nja, att bebisar sparkar så är helt normalt! En del är vakna mitt i natten och sprattlar och jollrar.
Jag försvarar inte pappan, men att en bebis är pigg och sparkar och sprattlar på natten är inte vanvård. Dessutom vet vi inte om pappan gullade med henne när han inte filmade.
Jag poängterar att jag är INTE på pappans sida, han är anhållen på sannolika skäl för synnerligen grov misshandel av en liten bebis.
Jag bara påpekar vad som är normalt eller inte.
Har själv fyra barn.
Och nu tittade jag igen, MED ljud. Hon är helt klart missnöjd.