2022-07-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Vi är ju i semi och får väll en bronspeng då det inte är någon match om 3e plats.
Nej, bronsmedaljer delas inte ut i fotbolls-EM.
Medlem
TV4 skojar inte med reklamen 🥶
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
det viktiga är inte resultatet utan att man har rätt värderingar

pridebindel , check

stödjer blm, check

är ultra feminister check

alla vita män är dumma (förutom coachen?) check.

spillerill om man inte vinner, man kan gråta ut i media och få uppmärksamhet ändå och få gå på kändisfester och bli itnervjuad av kristian luuk eller någon annan gubbe som vill vara pk.
Förlåt, men var inte du jättevänster förr i tiden? Hur som helst ett klockrent inlägg
Medlem
Hedvig gjorde väl nån tavla i en tidigare match också och jag tror att de var brittisk media som då sagt att "hon var känd för sina tavlor" varvid svensk media fördömde deras åsikter. Snacka om att britterna fick vatten på kvarn nu
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dembotronen-2.0
Exakt, förlitar sig på föredettingar som Lindahl, Seger, Sembrant men det är en Svensk folksjukdom att inte kunna kill your darlings partjanne gjorde ju likadant i EM där halva truppen bestod av bäst före datum spelare
Kanske blir ett Metoo drama av detta ?
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindruteturkarna
Och jag är stolt över mongoloider. Fantastiskt att de har sån livskraft trots att de är efterblivna.

Medan du skiter på dig av rädsla när du möter en invandrare eller, gud förbjude, ett bögpar på gatan?
2022-07-26, 22:59
Medlem
bombaccis avatar
snygg programledare.
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Även Lasse Granqvist sjönk så lågt när han skulle förklara/ursäkta fiaskot.
Ja, där tappade han all min respekt. Maken till att linda in sin "kritik" i bomull. WOW.
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manderville
Dags att rensa ut en massa spelare och bygga nytt.
Tack och hej även Gerhardsson
Men, men, men... då måste ju en massa flickvänner sluta som bänkvärmare!
Medlem
sonicguides avatar
Att låta Jonna Andersson och Hanna Glas vara inne samtidigt när vi skulle gå framåt var ett stort stort misstag. Inga passningsfötter och dåliga hörnor. Det hade räckt med en av dem för att balansera för hastighet i backlinjen och gå ner på tre backar.

Jag tror aldrig vi fått ut så lite av byten någonsin. Seger passade fel ett antal gånger , Rytting-Kaneryd körde med sina alibipass 1 meter bredvid medspelare om hon överhuvudtaget släppte bollen. Hurtig hoppade runt och försökte slängnicka och Bennisson syntes knappt alls.
Medlem
Det var trist, men det är å andra sidan kul att det går bra för värdnationen och finalen på Wembley mellan England och någon av ärkerivalerna Tyskland eller Frankrike kommer att bli häftig och prestigefull.
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av profilmannen
Förlåt, men var inte du jättevänster förr i tiden? Hur som helst ett klockrent inlägg

jag föddes god men världen har gjort mig ond.

Bara så trött på skitsnacket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in