2022-07-26, 17:45
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Det har talats en del om varför Barcaspelarna inte riktigt presterat på topp i EM. Det finns också kritik över att man pressar skadade och halvskadade spelare att spela i spanska ligan. Inte minst Asllani har angett det som.ett av skälen.till varför hon.lämmade Real Madrid.

Vad gäller Barca är också ett problem att de helt saknar motstånd på hemmaplan. Vad sägs om:
30. 30. 0. 0. 159-11. 90

Tvåan hamnade på 66 poäng!

Visst Chelsea, Lyon och Wolfsburg är väldigt bra lag men lika överlägsna som Barca är de inte (även om Lyon just i år bara tappade en pinne.

Att spelarna i Barca var slutkörda i maj blev väl också tydligt CL- finalen mot Lyon. När de skulle vara på topp så presterade hela laget långt under sitt max.

Nu hoppas jag att det vänder för Rolfö ikväll men tiden i Barca verkar inte ha gjort henne gott.

Skulle också gärna se Sofie Jakobsson i startelvan om hon är i någorlunda form. Hennes kantlöpningar, som i OS , är något jag saknar

Hur är det möjligt att vara sliten med de siffrorna?
Citera
2022-07-26, 18:47
Medlem
snacka om att övertänka saker... Herre min skapare!

Antigen blir det 1-0 til någon av lagen eller så avgörs det på straffar! Blir inte många mål ikväll!
Citera
2022-07-26, 18:49
Medlem
Vem skulle ni förresten säga är den mest fysiska och lättfotade spelaren i det svenska laget?

Alltså, vem faller lättast inom straffområdet?
Citera
2022-07-26, 19:37
Medlem
Citat:
Återigen, Jonna Andersson FANNS MED på spelarbussen som precis anlände till Bramall Lane. Det betyder alltså att 22 av Sveriges 23 spelare är på plats. Saknas gör Olivia Schough, varför hon inte är med är inte kommunicerat av landslaget.

på expressen live chat. Kanske Jonna är spelredo?!
Citera
2022-07-26, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Vem skulle ni förresten säga är den mest fysiska och lättfotade spelaren i det svenska laget?

Alltså, vem faller lättast inom straffområdet?

Hedvig Lindahl
Citera
2022-07-26, 20:31
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Hjärnornas kamp..

https://youtu.be/odWypgNYp9s

/Wiegman vs Gerhardsson

Gerhardssons engelska lämnar en del att önska.
Citera
2022-07-26, 20:33
Medlem
Går det till straffar har Sverige enorm fördel. Där är England historiskt sett väldigt svaga och Lindahl är grym på straffar.

Hoppas på Brexit out nu
Citera
2022-07-26, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Går det till straffar har Sverige enorm fördel. Där är England historiskt sett väldigt svaga och Lindahl är grym på straffar.

Hoppas på Brexit out nu

Kan du visa källa på att de engelska damerna är historiskt usla på straffar? Det går inte skriva så bara för herrarna alltid förlorar på straffar.

Det sista Sveriges damer vill är att det ska gå till straffar däremot. Vilka jävla straffar man slog mot Kanada sist haha!
Citera
2022-07-26, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Kan du visa källa på att de engelska damerna är historiskt usla på straffar? Det går inte skriva så bara för herrarna alltid förlorar på straffar.
Måste man ha källa på allt?

Har man minsta öga för fotboll borde varenda jävel känna till Englands usla mästerskapsfacit på straffar. Visst , jag kanske jinxar men Englands historik på straffar talar för sig själv.
Citera
2022-07-26, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Måste man ha källa på allt?

Har man minsta öga för fotboll borde varenda jävel känna till Englands usla mästerskapsfacit på straffar. Visst , jag kanske jinxar men Englands historik på straffar talar för sig själv.

England herrar och damer är ju som äpple och päron din jävla nöt. Så ja, källa till ditt påstående?
Citera
2022-07-26, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
England herrar och damer är ju som äpple och päron din jävla nöt. Så ja, källa till ditt påstående?

Jag kan inte komma på när senast England vann en straffläggning på damsidan. Men det förväntar jag mig inte att en lallare som dig ska begripa.

En spade är en spade
Senast redigerad av Azdz 2022-07-26 kl. 20:48.
Citera
2022-07-26, 20:50
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Jag fick min önskan uppfylld, Sofia Jakobsson in i startelvan. Förhoppningsvis blir det åka av på hennes kant nu. Hon lär vara revanschsugen efter ett struligt år med diverse strul i klubblaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in