2022-07-26, 18:22
Medlem
FNLSs avatar
Den kommer hem!
2022-07-26, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jo England kommer garanterat passa (bollen) till svenskorna
Och vice versa naturligtvis. Händer i varje match som jag har sett. Hur som helst, jag tror de svenska damerna kan klara av det här. De blir bättre mot bättre motstånd precis som herrarna.

U got a point, indeed.
Frågan blir vilka som passar varandra bäst, och i vilka lägen. Får hoppas att det inte blir som vid Sve mot NL.

Ska enligt uppgift bli fullsatt på riktigt, på läktaren blir det 29000 mot 1000. Tror inte ”andra sidan är ni klara..” kommer att gå hem.
2022-07-26, 19:24
Medlem
twoeggss avatar
Har ingen bra känsla, tror på engelsk kross 4-0
2022-07-26, 19:49
Medlem
uppställning!!

Citat:
SVERIGE

Hedvig Lindahl; Amanda Ilestedt, Linda Sembrant, Magdalena Eriksson, Hanna Glas; Nathalie Björn, Filippa Angeldahl, Kosovare Asllani; Fridolina Rolfö, Stina Blackstenius, Sofia Jakobsson.

ENGLAND

Mary Earps; Lucy Bronze, Millie Bright, Leah Williamson, Rachel Daly; Georgia Stanway, Keira Walsh; Beth Mead, Fran Kirby, Lauren Hemp; Ellen White

Shiiit. Att låta Jakobsson spela i en viktigt match med NOLL min i detta EM är fan modigt!
2022-07-26, 19:54
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Vilken match är kanalen på?
2022-07-26, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Vilken match är kanalen på?

Tv4/C-more
2022-07-26, 19:57
Medlem
Libertarismuss avatar
Hoppas nästan att Sverige förlorar. Gillar inte deras "vi ska vinna guld, inget annat är ok"-mentalitet.
2022-07-26, 19:58
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jo England kommer garanterat passa (bollen) till svenskorna
Och vice versa naturligtvis. Händer i varje match som jag har sett. Hur som helst, jag tror de svenska damerna kan klara av det här. De blir bättre mot bättre motstånd precis som herrarna.
Jag tror det också. Man slår direktpassningen och söker djupledsspel när chans finns. Mot sämre motstånd håller man i och försöker "vårda" bollen lite för mycket och det blir stelt och omständigt. Det blir mera fart i Sveriges spel i dag och de kommer att slå ut England.
2022-07-26, 19:59
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87

Shiiit. Att låta Jakobsson spela i en viktigt match med NOLL min i detta EM är fan modigt!

Hon är snabb Jakobsson jag tror att det blir bra.

Startelvor:

England: Earps - Bronze, Bright, Williamsson, Daly - Stanway, Walsh - Mead, Kirby, Hemp - White.

Sverige: Hedvig Lindahl - Hanna Glas, Linda Sembrant, Magdalena Eriksson, Amanda Ilestedt - Filippa Angeldahl, Kosovare Asllani, Nathalie Björn - Sofia Jakobsson, Stina Blackstenius, Fridolina Rolfö.
2022-07-26, 20:00
Medlem
WJPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Hoppas nästan att Sverige förlorar. Gillar inte deras "vi ska vinna guld, inget annat är ok"-mentalitet.
Varför inte?

Isåfall kan du inte gilla många lag / personer som spelar på en professionell nivå då dom allra flesta har samma mentalitet.
2022-07-26, 20:01
Medlem
Mitt tips 2-1 till England.
England är bättre men hittils i EM har vissa lag över överlägsna men är inte tillräckligt effektiva och det gör att Sverige kan hänga med resultat mässigt men England kommer driva matchen.
2022-07-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus

Helt rätt mentalitet, men osvenskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in