2022-07-26, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Urban Hagblom måste vara Sveriges slöaste sportchef.

På kort tid har vi tappat 3 tongivande spelare varav en har lånats ut resten av säsongen men inte en enda värvning för att fylla igen hålen har än så länge gjorts och inte ens i närheten heller. Ryktades om en 19-åring i Ljungskile på väg in men detta tokdementerades från spelaren själv trots att Hagblom påstod att vi var väldigt nära att värva honom .

Man kan tro att Hagblom vill att vi ska åka ur eftersom han nog är den enda sportchef i hela serien som inte gör ett skit för att förstärka truppen . Däremot är han en jäkel på att snacka och idiotförklara oss fans .

Man undrar hur mycket Hagblom ringer till tex Malmö för att låna in några av våra spelare. Jag tror att ett par av våra icke-spelande spelare hade kunnat göra nytta hos er, eller iaf inte gjort bort sig.
2022-07-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Man undrar hur mycket Hagblom ringer till tex Malmö för att låna in några av våra spelare. Jag tror att ett par av våra icke-spelande spelare hade kunnat göra nytta hos er, eller iaf inte gjort bort sig.

Man kan hoppas men jag tvivlar på det eftersom jag inte hört något om eventuella nyförvärv på ett tag nu. Hagblom må vara en legend i Giffarna men nu har han tappat det helt .
2022-07-26, 17:34
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/officiellt-blavitt-lanar-salisu-/

Saudi Salisu klar för blåvitt på säsongslångt lån med köpoption. En 20-årig forward från Nigeria.

Sorga hamnar ännu längre in i frysboxen.

Sorga hade varit i frysboxen även om ni haft 0 anfallare. Verkar mer persona non grata än Sana.
2022-07-26, 17:40
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Sorga hade varit i frysboxen även om ni haft 0 anfallare. Verkar mer persona non grata än Sana.

Japp. Har svårt att köpa att han är så jävla dålig. Men när Stahre bestämt sig så.
2022-07-26, 18:17
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/officiellt-blavitt-lanar-salisu-/

Saudi Salisu klar för blåvitt på säsongslångt lån med köpoption. En 20-årig forward från Nigeria.

Sorga hamnar ännu längre in i frysboxen.

På lån dessutom.. Nä..
2022-07-26, 21:36
Medlem
Citat:

Han och Bernardo... nu tycker jag förvisso Bångsbo varit riktigt bra när han fått spela så förstår om Stahre vill satsa på honom, det vill jag med, men Sorga... ja stackarn, undra om han ens får spela i U21 nu.
2022-07-26, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Han och Bernardo... nu tycker jag förvisso Bångsbo varit riktigt bra när han fått spela så förstår om Stahre vill satsa på honom, det vill jag med, men Sorga... ja stackarn, undra om han ens får spela i U21 nu.

Undra varför egentligen? Bernando var en av superettans bästa backar och vissa i MFF ville ha honom men knappt spelat hos er? Det är märkligt.
2022-07-26, 22:24
Medlem
Citat:
Undra varför egentligen? Bernando var en av superettans bästa backar och vissa i MFF ville ha honom men knappt spelat hos er? Det är märkligt.

Vi har ju ett hyfsat mittbackspar, Bjärsmyr har inte varit dålig och Calle J är riktigt bra tycker jag, så då konkurrerar han främst med Bångsbo om första reserv, och Bångsbo har gjort det bra, han var väldigt bra igår mot Peking, han har visat sig mogen uppgiften och man ser inte att det är en 19-åring som gör sin första säsong i AS, så det har blivit så bara. För Bernardos eget bästa behöver han hitta en ny klubb för han kommer inte få spela en minut i A-laget om vi inte får mittbackskris, iaf inte i år, nästa år kanske, men om Bjärsmyr lägger av(vilket jag är tveksam till) så lär vi plocka in någon ny.
2022-07-26, 22:44
Medlem
snurresprettiss avatar
Fortfarande oklart om Sanas framtid?
2022-07-26, 22:56
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/L5JQr9/allsvenskan-2022-gif-sundsvall-vill-varva-aimar-sher?fbclid=IwAR3l5gFxWzTCU8N4Wv5ZY_2tKzgNTkb1nHuv y8 SPGhzgfcX2j6BRCxAVRsM

Har ingen aning om vem spelaren i fråga är. Men klart är att vi behöver förstärka laget . Jag hoppas vi lyckas värva honom . Hellre att det händer något än inget alls.
2022-07-26, 23:06
Medlem
Lite rätt åt Sher. Ville inte förlänga med oss, flyttar till Spezia och landar istället i en av allsvenskans sämsta klubbar.
Han hade haft så extremt mycket bättre förutsättningar om han förlängt med oss, nu känns det nästan som att den går åt helvete innan den ens börjat.

Eventuellt ska tilläggas. Aimar kanske inte ens är intresserad av Giffarna. Men att Spezia vill bryta kontraktet säger mycket om nivån.
Senast redigerad av TrogenHammarby 2022-07-26 kl. 23:11.
2022-07-26, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Fortfarande oklart om Sanas framtid?

Blir Häcken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem