2022-07-25, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Hur mycket sanning det ligger i det vet jag inte:
Finns bara en sak att säga om det stämmer, låna inte ut honom, sälj honom inte till en CL-klubb, spela honom inte alls - låt han inte ens komma i närheten av klubben på hans sista år utan låt han få se alla CL matcher på TV och ha ångest att Messi förhoppningsvis passerar honom.

Ingen spelare är större än klubben - någonsin.

Samma med FdJ - förstår inte varför man lägger tiden och krutet på en spelare som uppenbarligen inte har någon vilja att komma. Nu vet man ju inte vad som är sagt men vad det ser ut som är att enda anledningen att han kommer är att Barca tvingar ut honom. Gå för ett annat alternativ som VILL säger jag bara.
Senast redigerad av Alannon 2022-07-25 kl. 15:51.
Citera
2022-07-25, 16:25
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Dortmund borde vara världens rikaste klubb efter alla dyra försäljningar de gör år ut och år in. Haaland var i och för sig billig när han gick till City pga välkända omständigheter, men Dortmund har ju hållit på att sälja dyra spelare i flera år nu. Sancho till United var ju t.ex. ett våldsamt överpris även om han nu till slut har lyckats bli Uniteds bäste spelare.

Atletico och Dortmund är verkligen bra på att sälja.
Citera
2022-07-25, 16:29
Medlem
Citat:
Mycket,Men tror ingen klubb kommer nappa
Citera
2022-07-25, 17:22
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Känns ju som någon en CL klubb vill kasta pengar på.
Citera
2022-07-26, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Känns ju som någon en CL klubb vill kasta pengar på.
Rykten gör Simeone har sagt till Atletico Madrid ledningen göra denna affär, Simeone+Ronaldo kan bli kollision deluxe,men jag vill se
Citera
2022-07-26, 11:14
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Rykten gör Simeone har sagt till Atletico Madrid ledningen göra denna affär, Simeone+Ronaldo kan bli kollision deluxe,men jag vill se

Jag förstår det inte alls. Som du säger kollision deluxe...en ny big bang nästan.

Kan det vara så att Someone bara vill se Real Madrids fans miner?
Citera
2022-07-26, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jag förstår det inte alls. Som du säger kollision deluxe...en ny big bang nästan.

Kan det vara så att Someone bara vill se Real Madrids fans miner?
Jag vet de fan vad Simeone har planerat här,men Simeone vill nog göra nåt sorts krig i Madrid innan han lämnar..Eller vill han visa media han va tränaren som satte Ronaldo på bänken el hel säsong..eller tror han att Ronaldo kan ta laget till nästa nivå,fatta hur de kommer bli i Madrid om Ronaldo skjuter Madrid till titeln framför real ..
Citera
2022-07-26, 15:09
Medlem
Citat:
Jag vet de fan vad Simeone har planerat här,men Simeone vill nog göra nåt sorts krig i Madrid innan han lämnar..Eller vill han visa media han va tränaren som satte Ronaldo på bänken el hel säsong..eller tror han att Ronaldo kan ta laget till nästa nivå,fatta hur de kommer bli i Madrid om Ronaldo skjuter Madrid till titeln framför real ..
Hade ju helt klart varit en intressant story att följa från båda supporters sida med tanke på hatet & kärleken resp. sida har gentemot honom. Atletico-fansen har ju iofs gått ut redan nu innan att de överhuvudtaget inte alls vill se honom i deras tröja.
Citera
2022-07-26, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Hade ju helt klart varit en intressant story att följa från båda supporters sida med tanke på hatet & kärleken resp. sida har gentemot honom. Atletico-fansen har ju iofs gått ut redan nu innan att de överhuvudtaget inte alls vill se honom i deras tröja.
Blir denna affär kommer detta va årets story följa inom fotbollen.
Så jäkla hårda ord kommer sägas.Media kommer sälja storyn till max
Tror fansen kommer byta åsikt fort om affären sker
Citera
2022-07-26, 15:17
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Ett nytt spanskt inbördeskrig!
Citera
2022-07-26, 17:29
Medlem
Hur skulle Atlético kunna matcha hans löneanspråk? Eller är han så pass desperat att han kan tänkas gå ner i lön bara för att få spela CL?

Ronaldo är en jävla pajas.
Citera
2022-07-26, 17:32
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Hur skulle Atlético kunna matcha hans löneanspråk? Eller är han så pass desperat att han kan tänkas gå ner i lön bara för att få spela CL?

Ronaldo är en jävla pajas.

UEFA vill verkligen se Ronaldo i CL så dom kommer medfinansiera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in