2022-07-25, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianab
Det är 7 veckor för tidigt enligt hennes insta

SJU? Ska ungen vara född i vecka 32? Ja då inte undra på om det kan finnas komplikationer som inte vår eminenta sjukvård har tillsett.

För polisen går alltid på baby blues och shaken baby så fort ett barn påträffas sjukt hemma. Det är inget nytt.
Citera
2022-07-25, 23:31
Medlem
Jag ser inte några större fel på deras sociala medier. Verkar vara vanliga Svenssons enligt mig.

Och att mammor har barn med olika pappor är väl inte ovanligt, inte att pappor har barn med olika mammor heller.

Att barn inte ler på bild, behöver inte heller betyda att de är olyckliga eller behandlas illa.

Sen om de är skyldiga eller inte får polisens utredning visa.
INTE flashbackdetektiver efter att ha sett deras sociala medier.
Citera
2022-07-25, 23:40
Medlem
Fast vänta här nu!
Juha och Linda P är väl gifta, dom har iaf bott på samma adress i Södertälje förut, och Isabella är dottern. Och hon är ihop med Lukas. Han är från Järna,så det är ju nästgårds.
Så ’ungdomarna’ bor väl på samma adress som hennes föräldrar..
Sorry om det postats liknande info innan.
Citera
2022-07-25, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Jag ser inte några större fel på deras sociala medier. Verkar vara vanliga Svenssons enligt mig.

Och att mammor har barn med olika pappor är väl inte ovanligt, inte att pappor har barn med olika mammor heller.

Att barn inte ler på bild, behöver inte heller betyda att de är olyckliga eller behandlas illa.

Sen om de är skyldiga eller inte får polisens utredning visa.
INTE flashbackdetektiver efter att ha sett deras sociala medier.

Man ser skillnad på ett barn som MÅR bra och INTE mår bra, även om den ler eller ej. Det krävs inga "flashbackdetektiver" för att räkna ut det. Tillochmed en femåring skulle se det.
Sorgsna ögon, en blick som man inte kan få bort från näthinnan. Inte jag iallafall. Sett att det är fler som reagerat på det.
Citera
2022-07-25, 23:41
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Nej, diskussionen är viktig att ta. För detta är nu femte tråden på någon vecka där folk hänger ut slumpmässigt valda personer.

Är barnet för tidigt fött kan vad som helst orsaka detta sjukdomsfall (vilket även omfattar trauma). Teknikerna kan vara på plats för att de samtidigt har hittat andra saker i lägenheten, det vet vi inte. Eller så är skadan oförklarlig och det finns tecken på brott begånget, men behöver inte vara ett brott.

Men i sann Flashbackanda dömer vi anhöriga eller helt slumpmässigt valda personer innan någon information finns.

Så kommer det förbli, i demokratisk-anda -2022. Media som är ivriga.
Citera
2022-07-25, 23:49
Medlem
Detta är nog ett resultat utan flera generationers incest, i den lilla hålan trosa kryllar det av swingers, byfånar o annat white trash. Men ser ju på denna, barn med en ny innan hon ens hunnit skilja sig.
Fyfan säger jag för denna generation
Citera
2022-07-25, 23:57
Medlem
Det kan vara plötslig spädbarnsdöd, tänk lite innan ni hänger ut barn och förälrar.
Citera
2022-07-26, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adlax
Det kan vara plötslig spädbarnsdöd, tänk lite innan ni hänger ut barn och förälrar.

Jo men visst du. Det är ett spädbarn som är allvarligt skadad. Alltså, inte död.
Citera
2022-07-26, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stfu1709
Jo men visst du. Det är ett spädbarn som är allvarligt skadad. Alltså, inte död.
Nej jag förstår det men vi vet inte om föräldrarna försökt med att hlr på barnet el hur? Vi får se vad som senare kommer fram. Föräldrarna kanske fick liv i barnet, förstår du mig nu?
Senast redigerad av Adlax 2022-07-26 kl. 00:09.
Citera
2022-07-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adlax
Nej jag förstår det men vi vet inte om föräldrarna försökt med att hrl på barnet el hur? Vi får se vad som senare kommer fram. Föräldrarna kanske fick liv i barnet, förstår du mig nu?

Fast nu har ju polisen misstankar om brott, barnet påträffades i bostaden. De sitter inte anhållna utan anledning. Bvc, läkare, polis m.m kan se om barnet blivit utsatt för våld.
Citera
2022-07-26, 00:10
Medlem
Skärp er. Svårt skadat kan ju också vara efter syrebrist.
Kan ha varit en olycka där det föreligger oklarheter och då behöver det utredas.

Det är ett så litet barn så det är inte konstigt det utreds, vilket är bra. Förstår dock inte någons liv innan utredningen är klar...
Citera
2022-07-26, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H3jh0pp
Skärp er. Svårt skadat kan ju också vara efter syrebrist.
Kan ha varit en olycka där det föreligger oklarheter och då behöver det utredas.

Det är ett så litet barn så det är inte konstigt det utreds, vilket är bra. Förstår dock inte någons liv innan utredningen är klar...

Förstår = förstör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in