Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Struntprat…
Ähh okej, ifrån Sheremetyevo till centrala Moskva såg man hus som var fallfärdiga. Såg ut som kåkstäder ifrån sydafrika typ. Det var skräp över hela tågbanan (runt kåkstäderna). Det var såklart stängsel som skulle hindra folk att gå runt tågspåren men dom var uppklippta.
Det var innan Moskva väll i Moskva var centrala delarna fantastiska. God mat, bra vodka. Kanske lite lite salt i maten för min del (men jag är kock o gillar mycket salt). Men annars bra.
När jag besökte vänner i radhusen utanför mosvkva var det tja vad ska man säga... man trodde husen skulle rasa när som. Gammal färg, rostigt och hissar som gnisslade satan när man åkte i dom. Det var roligt o spännande men inget jag direkt skulle vilja bo i.
Ska säga dok att det var en förort jag var i. Kanske är resten helt underbara 10+. Men efter att ha sett hur Ryska armen presterar tror jag nog mer på att dom flesta är så
Helt ärligt så finns det ju sån skit överallt med, miamis kåkstäder var hundra gånger värre.. Men å andra sidan behöver dom inte frysa iaf