2022-07-25, 21:46
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Kunde ju ana att det rörde sig om en blatte… Någon kan väl ringa finnen?
Citera
2022-07-25, 21:49
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mdmama610
Ja, såg samma. Såg du fadern också? Fanns bland moderns följare. Är bara så sjukt jävla obegripligt hur man kan få för sig att skada ett litet försvarslöst spädbarn. Antingen snedtändning eller någon som är riktigt jävla sjuk i huvudet.

Läste att föräldrarna bor i spanien.... Hon och killen krigar mellan varven så saker flyger....Den lilla dottern kommer vara såååå älskad och efterlängtad.... kunde dock inte utröna vem fadern är då hon har typ 9000följare
Citera
2022-07-25, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Läste att föräldrarna bor i spanien.... Hon och killen krigar mellan varven så saker flyger....Den lilla dottern kommer vara såååå älskad och efterlängtad.... kunde dock inte utröna vem fadern är då hon har typ 9000följare

Tittar man på skrivna personer på adressen står han med där. På Instagram syns att han var pappaledig sen i juni med dottern medan mamman jobbar igen.
Citera
2022-07-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Tittar man på skrivna personer på adressen står han med där. På Instagram syns att han var pappaledig sen i juni med dottern medan mamman jobbar igen.
Är de spekulation eller kan någon bekräfta om det personerna är rätt? så vi inte hänger ut någon oskyldig
Citera
2022-07-25, 21:56
Medlem
Kan ni sluta va så jävla hemliga? Skriv namnet på barnplågarna o länka instagram innan nån släkting till svinen stänger ner kontot
Citera
2022-07-25, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Är de spekulation eller kan någon bekräfta om det personerna är rätt? så vi inte hänger ut någon oskyldig

Det är spekulationer tills det blir bekräftat, jag har bara Instagram stalkat fram detta.
Citera
2022-07-25, 21:57
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ynglingen? han kan väl knappast vara pappa till de andra två? Jag hoppas vid Gud att de inte misshandlat barnet
Citera
2022-07-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ynglingen? han kan väl knappast vara pappa till de andra två? Jag hoppas vid Gud att de inte misshandlat barnet

Han är pappa till bebisen bara tror jag.
Citera
2022-07-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Inte i tätorten Trosa, men rätt säker på att det finns ett kontor i Vagnhärad - som ju ligger i kommunen.
Ja det gör det. Fast man har inte mycket användning av den.
Tjänster: Anmälan, Hittegods
Öppettider:
Idag 25 jul Stängt
Tis 26 jul Stängt
Ons 27 jul Stängt
Tor 28 jul Stängt
Fre 29 jul Stängt
Lör 30 jul Stängt
Sön 31 jul Stängt
Mån 01 aug Stängt
Tis 02 aug Stängt
Ons 03 aug Stängt
Tor 04 aug Stängt
Fre 05 aug Stängt
Lör 06 aug Stängt
Sön 07 aug Stängt
Citera
2022-07-25, 22:00
Medlem
Citat:

Precis, nej olika pappor enligt vad jag hittade på insta :-) OM det nu är dem.. men om avspärrning synts där och de har ett spädbarn så... nej men det finns tyvärr folk till allt.
Citera
2022-07-25, 22:02
Medlem
just_a_girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mdmama610
Ja, såg samma. Såg du fadern också? Fanns bland moderns följare. Är bara så sjukt jävla obegripligt hur man kan få för sig att skada ett litet försvarslöst spädbarn. Antingen snedtändning eller någon som är riktigt jävla sjuk i huvudet.
Det kan vara någon form av olycka, ser bl.a det finns en relativt ung hund i hemmet, den kan ha gett sig på barnet. Då har föräldrarna strikt ansvar och kan ses som vållande om de inte passat tillräckligt på hunden. Just alaskan malamute verkar inte särskilt barnvänlig https://globalnews.ca/news/1213114/alaskan-malamutes-have-history-of-fatal-attacks/
Citera
2022-07-25, 22:04
Medlem
Citat:
Precis, nej olika pappor enligt vad jag hittade på insta :-) OM det nu är dem.. men om avspärrning synts där och de har ett spädbarn så... nej men det finns tyvärr folk till allt.

Länka insta nu tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in