2022-07-25, 13:03
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Än så länge kan man ligga med vem man vill i Sverige, så jag förstår inte din poäng. Även om det vore olagligt att ligga med andra etniciteter så skulle det ju inte betyda att attraktionen mellan olika etniciteter helt plötsligt upphörde, vilket är min poäng.

Min poäng är att afrikaner egentligen inte ska befinna sig i Sverige. Någon sådan lagstiftning skulle alltså inte behövas.
Senast redigerad av Tuor 2022-07-25 kl. 13:09.
Citera
2022-07-25, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Aha och här har du fel, min studie handlar om så kallade IBD-IDENTITY BY DESCENT , vilket är dna segment som man ärver från förfäder som blandat med varandra.

Det är alltså äkta genetisk släktskap, inte IBS-Identity by state som är random likhet.
Var god läs min studie. Den är av mycket hög kvalitet.
Sedan verkar du missförstå lite européer är närmare varandra än MENA blattar JA.

SLUT Med offtopic nu, varför blir folk upprörda att européer vill bevara sig?
Det är som RobertEriksson skriver , dem är antivita.

Du menar alltså att om jag åker till afrika och har sex med en svart kvinna och hon föder ett mulattbarn säger vi. Så kan man ju se att det finns gemensamt släktskap mellan mulatten och en svensk i Sverige. För mulatten har ju 50% svenska gener.

Du menar alltså att detta betyder att alla Svenskar i sverige automatiskt får 50% negerdna? Wow du verkar intelligent broshan. Jag kliar mig i huvudet jag har ju förklarat för dig redan hur efterbliven är du läs mina inlägg igen och försök, försök, förstå lite bättre. Det har aldrig spritt sig några arabiska gener in till européer, vi har samma gener idag som för 5000 år sen haha. Have fun.
Citera
2022-07-25, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ljushyade är en blandning mellan afrikan och asiat. Svensson är resultatet av "rasblandning". Men vissa svenssons är för tröga och förslavade mentalt för att inte starta tävling och låtsas vara bättre än förfäderna.
Slavar fick slåss för att slavdrivarna ville se vilken slav som var bäst. Svensson som tävlar om att vara bättre än sina förfäder med mörkare hy har fortfarande slavmentaliteten kvar därför är det viktigt för hen att låtsas vara bättre än folk som har mer solskydd i hyn.
Slavar beter sig så.

Så om afrikaner skaffar barn med kineser så skapas barn med europeiska utseenden? Ser Tiger Woods europeisk ut?
Senast redigerad av bidet2 2022-07-25 kl. 13:15.
Citera
2022-07-25, 13:08
Medlem
Citat:
Så du menar att man kan lagstifta bort attraktion? Lycka till.

Du verkar fortfarande inte förstå vad min poäng är, nämligen att det spelar ingen roll vad din och dina meningsfränders åsikter är om andra etniciteter, för alla tänker inte som ni. Är det så svårt att förstå? Hur inskränkta är ni egentligen?

Såna här trådar på Flashback är ju rena dyngan.

Det handlar inte om att legalisera bort attraktion din trögskalle, det handlar om att lagstifta om samlag.
Citera
2022-07-25, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Min poäng är att afrikaner egentligen inte ska befinna sig i Sverige.

Ok, men nu finns det afrikaner här vilket oundvikligen kommer leda till att vissa skaffar barn med svenskar. Jag tror de flesta accepterar detta och delar inte Orbáns åsikt i den här frågan. Vilket är tur det, för något annat skulle tyda på en rutten moral.
Citera
2022-07-25, 13:10
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Hehehe. Nu jävlar har Orban slagit i ordentligt i EU-getingboet.

Orban hoppas nu på regeringsskifte i Italien där nationalistiska Fratelli di Italia kan komma till makten. De har en betydligt mer nykter inställning till Ryssland än vad nuvarande regeringen haft. Samt att Ungerns utrikesminister nyligen varit på besök i Moskva. Orban hoppas också på att Trump snart kommer tillbaka.

https://www.theguardian.com/world/2022/jul/24/viktor-orban-against-race-mixing-europe-hungary

Varför stör sig EU på att någon tar avstånd från rasblandning?

Varför är HBTQ så viktigt för EU?

Hänger allt detta ihop med EU:s hat mot Ryssland?
EU≈rasblandningsfabriken : )
Skämt åsido men vi lever verkligen i en skev värld. Om Orban säger det de flesta i världen 'gör'..alltså gifter sig inom sin etniska grupp då är det hitler, typ. Detta säger en del om EU och västpolitiker.
Därför att, om en israelsik politiker eller vem som helst där säger samma sak≈inte ett ljud. Eller, om andra politiker, ledare i folkgrupper som är undantagna kritik säger liknande; ingen kritik.
Och här det ännu värre. Vi ska inte få säga vissa saker, det är den nya demokratin.

-Jo det får man väl! Säger pk.

Nej, vi har HMF. Förvisso bara mot etniska svenskar. Ännu. Allt för den "goda" sakens skull. Det "goda" samhället som är på väg till oss alla.
Citera
2022-07-25, 13:10
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Enligt dig ja. Skönhet är så pass subjektivt att du inte bara kan definiera det efter dina egna normer.

Och det har bara med utseende att göra menar du? Kultur, språk och dylikt har inte ett finger med i spelet tror du?

Jag tycker det är tråkigt att du knyter någons människovärde till deras utseende. Om det är det du menar.

Skönhet är objektiv men folk har sina preferenser.
Två seriösa frågor nu, jag vill veta hur du tänker.

1.Om jag som vit man bara blir attraherad av vita kvinnor, är det då konstigt att jag värderar dem mer SOM GRUPP än svarta kvinnor?
Sex/kärlek är ju mycket viktigt i livet.

2.om du bara får två val nu, vad skulle du välja.
Du får bara bo i ett vit land med medium IQ 100,
Eller ett svart land med medium IQ 70

Svara på dessa frågor
Citera
2022-07-25, 13:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Det handlar inte om att legalisera bort attraktion din trögskalle, det handlar om att lagstifta om samlag.

Men din subjektiva åsikt att "andra folkgrupper är fula" är en patetisk anledning till att förbjuda folk från att ligga med man vill, vilket är det enda rätta.
Citera
2022-07-25, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Eller att det finns så stora skillnader rent genetiskt mellan människor att de kan värderas väldigt annorlunda. Vilket inte är ett helt ovanligt argument i diskussioner som dessa. Framförallt inte på detta forum.

Jag skulle hålla med dig om något liknande sas någon annanatans, men inte här på flashback.

Nej det var hen som avslutade med "punkt slut". Hade hen lagt till mer faktorer innan det så hade jag såklart tagit det i beaktande. Nu gjorde ju inte hen det.
Det var en illvillig tolkning och ett medvetet missförstånd.
Senast redigerad av Ok-perfekt 2022-07-25 kl. 13:17.
Citera
Medlem
Citat:
Men din subjektiva åsikt att "andra folkgrupper är fula" är en patetisk anledning till att förbjuda folk från att ligga med man vill, vilket är det enda rätta.

Kan ju finnas andra anledningar också beroende på vad man tror om ras och intelligens, hormonnivåer osv.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
EU≈rasblandningsfabriken : )
Skämt åsido men vi lever verkligen i en skev värld. Om Orban säger det de flesta i världen 'gör'..alltså gifter sig inom sin etniska grupp då är det hitler, typ. Detta säger en del om EU och västpolitiker.
Därför att, om en israelsik politiker eller vem som helst där säger samma sak≈inte ett ljud. Eller, om andra politiker, ledare i folkgrupper som är undantagna kritik säger liknande; ingen kritik.
Och här det ännu värre. Vi ska inte få säga vissa saker, det är den nya demokratin.

-Jo det får man väl! Säger pk.

Nej, vi har HMF. Förvisso bara mot etniska svenskar. Ännu. Allt för den "goda" sakens skull. Det "goda" samhället som är på väg till oss alla.

Om de flesta i världen ändå gifter sig inom sin etniska grupp, vilket jag inte betvivlar, varför ens ta upp den här frågan överhuvudtaget?

Enda anledning jag kan komma på är om man är rasist och dessutom lagd åt det fascistiska hållet.
Citera
2022-07-25, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tipsexperten
Ingen i hela världen tycker att alla människor är lika värda.
Den som påstår sig tycka så ljuger.
Alla står sina nära och kära närmast och sätter mördare och pedofiler längst ner på skalan.

Ditt pucko, givetvis är människor som orsakar skada på andra värda mindre, men detta är något de väljer själva att göra. Att vara homo är inget jävla val, och det har ingenting med äckel och göra(än vad homofober, ofta smyg homosexuella sprider för lögner), de flesta som är hbtq är strikt emot de konstigheter man kan läsa om här de degenererade ägnar sig åt i Sverige. Sådana ska bli bestraffade. Men återigen, de valde detta själva, hbtq skadar ingen.

Däremot så är alla snälla människor som behandlar sina medmänniskor med respekt och omtanke lika mycket värda, vare sig vilken hudfärg, etnicitet, religion eller läggning de har. Ni högerextremister hatar exakt alla förutom er själva och de som är identiska till er, inte så konstigt ni mår så dåligt och ser livet så svartvitt. Jag förstår inte er syn på verkligheten överhuvudtaget, men ni lever väl kvar i vanföreställningar om att nazityskland och Hitler var lyckade projekt. Ni tänker det var en bra idé att döda de med annan "ras", hbtq, människor med mental ohälsa, handikappade. Mest troligen så hade ni blivit dödade då ni till mest troligen något av dessa, men detta fattar ju inte ni ironiskt nog.

Vad har han(Orban) med detta och göra, människorna bestämmer själv om de vill "rasblanda", något annat är bara vad en facist skulle säga. Varför ska han bestämma över vad andra invånare vill, egentligen sinnesjukt om man tänker efter. Det är som att de andra länderna i EU skulle tvinga folk till att "rasblanda", det är fan väl upp till den enskilda individen att avgöra.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-07-25 kl. 13:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in