2022-07-23, 12:44
Medlem
https://www.vk.se/2022-07-23/kvinna-anhallen-misstankt-for-att-ha-attackerat-man-med-kniv

Någon som vet mer ??
Citera
2022-07-23, 12:53
Medlem
Du kanske kan bjuda på lite citat?
Citera
2022-07-23, 12:58
Medlem
RickNesss avatar
Hjälper TS lite på traven...

Citat:
Under fredagskvällen kontaktades polis med anledning av ett brott på en adress i Umeå. Enligt Mats Bruhn, jourhavande förundersökningsledare, ska det ha uppstått en dispyt mellan en man och en kvinna, båda i 35-års åldern.

Kvinnan ska i samband med detta ha tagit fram en kniv med vilken hon huggit eller slagit mot mannens huvud. Mannen fick en rejäl sårskada och var tvungen att uppsöka vård.

Polisen var snabbt på plats med flera bilar, uppger Bruhn. Kvinnan greps och senare beslutade åklagare att hon skulle anhållas, misstänkt för grov misshandel.
Citera
2022-07-23, 12:59
Medlem
swebarbs avatar
Kan det vara detta?

Under fredagskvällen larmades polis till en adress i Umeå med anledning av att en kvinna i 35-årsåldern skadat en man i 35-årsåldern med en kniv.

Mannen fick föras till sjukhus efter att ha blivit träffad med slag eller stick i huvudet.

– Han fick rejäla sårskador i huvudet, men det är inte livshotande, säger Mats Bruhn, jourhavande förundersökningsledare.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=927340
Citera
2022-07-23, 13:25
Medlem
BoISarens avatar
Värdelös trådstart som räddas av hjälpsamma användare.

Rubrik förtydligad

//Mod
Citera
2022-07-24, 13:12
Medlem
Sherrycolas avatar
Är det någon som kan kolla vem som sitter häktad? Jag har mina aningar men personen jag tänker på bor inte i Umeå. Hon har däremot familj som bor här och har inte varit online på två dagar. Detta är ovanligt för att vara henne.
Citera
2022-07-24, 22:30
Medlem
Misstänker att kvinnan heter E.I. Åldern stämmer överens, hon är inte frisk och poliser var in i hennes lägenhet under lördagen med b.la. väskor. Dom hade nyckel dit.
Citera
2022-07-24, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunfloo
Misstänker att kvinnan heter E.I. Åldern stämmer överens, hon är inte frisk och poliser var in i hennes lägenhet under lördagen med b.la. väskor. Dom hade nyckel dit.
Ge oss hela namnet tack 🙏 Maskat såklart
Citera
2022-07-25, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollistropp
Ge oss hela namnet tack 🙏 Maskat såklart

Em*a Is*ksson.
Citera
2022-07-25, 02:58
Medlem
Citat:
Em*a Is*ksson.

Vilken av dom? Finns det någon FB sida eller något mer specifikt?

Fanns minst 3st i umeå som skulle kunna stämma i ålder å namn. Frisören åsså dom två som jobbar på umeå universitet.
Jag skulle gissa på hon som jobbar som
Servicemedarbetare vid Universitetsservice
Men det kan vara jag som är lite fördomsfull.
Citera
2022-07-25, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorak10
Vilken av dom? Finns det någon FB sida eller något mer specifikt?

Fanns minst 3st i umeå som skulle kunna stämma i ålder å namn. Frisören åsså dom två som jobbar på umeå universitet.
Jag skulle gissa på hon som jobbar som
Servicemedarbetare vid Universitetsservice
Men det kan vara jag som är lite fördomsfull.

Vet inte vad hon jobbar med, men hon bor på sk*lgatan! Ingen profilbild på fb, men bläddrar man på profilen kommer det två bilder på henne direkt.

Länken:
https://www.facebook.com/emma.isaksson.125
Senast redigerad av sunfloo 2022-07-25 kl. 10:59.
Citera
2022-07-25, 16:52
Medlem
Citat:
Vet inte vad hon jobbar med, men hon bor på sk*lgatan! Ingen profilbild på fb, men bläddrar man på profilen kommer det två bilder på henne direkt.

Länken:
https://www.facebook.com/emma.isaksson.125

åfan då hade jag helt fel... men hon där ser ju inte lite Nuts ut på sin Fb iallafall
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in