Citat:
Ursprungligen postat av
trumpisking
Tja han gjorde ju några matcher i NHL för 5 år sedan, men platsar inte ens i AHL numera, spelar i Alpligan utan att dominera, märklig värvning
Finns många som inte gjort några nhlmatcher. Kiiskinen,Rosen, Emil Pettersson Martin Lundberg men ändå gjort det bra i Växjö. Jag bryr mig inte om de spelat i NHL eller inte utan vad de bidrar med i mäktiga Växjö. För nu är det ju Edmonton eller Colorado Växjö möter utan dussinlag som SilverAIK, Luleå och Lillebror-71 osv.
Du menar som Joel Persson som inte ens platsade i Allsvenskan. H Evertsson har gjort några märkliga värvningar men också några av de bästa fynden. Den här backen är bara till för att stänga ner spel. Återstår att se om han kan ta den roll i ett tredje backpar. Om inte han levererar får väl H.Evertsson utnyttja hans fars kontakter. Håller med om att han inte imponerar på pappret.
Mitt största problemet är om han gett upp nhldrömen och reser runt med familjen för att få erfarenheter. Många äldre spelare och hemvändare skriver ju långa kontrakt bara för att få spela sista åren. Allt beror ju på han är.