2022-07-24, 02:26
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Arsenal har fan lekstuga och vilket avslut!

Skrev i försäsongstråden. Jag är så glad att vi ser det som jag har förutspått i ett par år nu. Vi har nästan alla bitar på plats nu för att kunna bli riktigt jävla slagkraftiga. Älskar vår fronttrea nu. Jesus är en diamant.
Citera
2022-07-24, 02:34
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Fan vad grymma Anus FC är, tror ni lillebror går hela vägen och vinner den extremt prestigefyllda Florida Cup 🤣!

Seriöst alla gooners kommer sitta i samma båt som fans till Sp*rs och runka till en totalt meningslös påhittad pokal som inte är värt jack shit.
Senast redigerad av DidierDrogba02 2022-07-24 kl. 02:37.
Citera
2022-07-24, 02:38
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Fan vad grymma Anus FC är, tror ni lillebror går hela vägen och vinner den extremt prestigefyllda Florida Cup 🤣!

Seriöst alla gooners kommer sitta i samma båt som fans till Sp*rs och runka till en totalt meningslös påhittad pokal som inte är värt jack shit.

Snart kommer generalen in och berättar för dig hur ruttna ni är och minst i London
Citera
2022-07-24, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Skrev i försäsongstråden. Jag är så glad att vi ser det som jag har förutspått i ett par år nu. Vi har nästan alla bitar på plats nu för att kunna bli riktigt jävla slagkraftiga. Älskar vår fronttrea nu. Jesus är en diamant.
Ja han har vaknat till liv och ser riktigt bra ut faktiskt, inte sett era andra matcher men han verkar ju ha öst in mål. Visst försäsongsmatcher men ändå. Zinchenko är även en fin värvning också. Kan nog bli bra detta om det håller i sig.
Citera
2022-07-24, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02

Ändå roligt att ni köpte filmaren Sterling som är på dekis medans Arsenal gjorde ett riktigt kap med Jesus och båda köpta från samma klubb.
Citera
2022-07-24, 08:45
Medlem
Jag lyssnar på en intressant dokumentär på p1 nu om M. Salah, från hans start i bylaget i Egypten, till att han pendlade 9 timmar för att träna med ett större ungdomslag, till Basel, Chelsea, Italien, Liverpool.
Intressant om hans resa, och om fotboll och en del om samhällsutvecklingen i Egypten.

En repris från i mars:
https://sverigesradio.se/avsnitt/mohamed-salah
Citera
2022-07-24, 09:49
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Nu måste varningsklockorna ringa för detta ser jävligt illa ut. Av det jag fick se på highlights så var bleka fysiskt, ingen karaktär och ingen stake när vi fick några få chanser i straffområdet.

Kan man inte bli motiverad mot Arsenal försäsongsmatch eller inte, dessutom när det är mindre än 2 veckor tills säsongen börjar då ska man inte få betalt för att spela för Chelsea.
Senast redigerad av DidierDrogba02 2022-07-24 kl. 09:57.
Citera
2022-07-24, 10:22
Medlem
Imbazs avatar
Everton förlorade alltså med 4-0 mot minnesota haha. Lär ju vara i bottenträsket iår med.

Visst man kan inte dra slutsatser från försäsongen men Everton behöver väll få lite självförtroende.
Citera
2022-07-24, 12:08
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ändå roligt att ni köpte filmaren Sterling som är på dekis medans Arsenal gjorde ett riktigt kap med Jesus och båda köpta från samma klubb.

Jag tänkte att nu har de ännu en spelare på topp som inte har en fotbollshjärna. Tycker truppen är svag.

Man ska dock vara lugn med att stämpla såhär tidigt, nu hypas Arsenal och frågetecken på Chelsea, jag menar hur många gånger ser man inte tex arsenalfans hypa under korta perioder för att sedan stå frågandes i vad som hänt?
Citera
2022-07-24, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Jag tänkte att nu har de ännu en spelare på topp som inte har en fotbollshjärna. Tycker truppen är svag.

Man ska dock vara lugn med att stämpla såhär tidigt, nu hypas Arsenal och frågetecken på Chelsea, jag menar hur många gånger ser man inte tex arsenalfans hypa under korta perioder för att sedan stå frågandes i vad som hänt?
Jo det är sant haha man blev väl lite hypad trots försäsongsmatcher pga att man inte sett riktig fotboll på länge men Arsenal hade lekstuga med Chelsea.
Inte långt kvart tills det riktiga börjar mot City nästa helg!
Citera
2022-07-24, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Sedan får man ju ändå ta med sig att Arsenal faktiskt har haft 1½ säsong där de presterat konstant uppåt. En ännu bättre försäsong då kan ju också vara ett tydligt tecken på att kommande säsong blir ännu bättre.
Citera
2022-07-24, 13:32
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Jo det är sant haha man blev väl lite hypad trots försäsongsmatcher pga att man inte sett riktig fotboll på länge men Arsenal hade lekstuga med Chelsea.
Inte långt kvart tills det riktiga börjar mot City nästa helg!

Jo visst, United hade lekstuga mot Liverpool på försäsongen.

Men tycker verkligen inte att Chelsea har ett bra lag och Tuchel känns inte så fantastisk längre, jag har ju iof sagt så i över ett år och man verkar ha fått lite rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Sedan får man ju ändå ta med sig att Arsenal faktiskt har haft 1½ säsong där de presterat konstant uppåt. En ännu bättre försäsong då kan ju också vara ett tydligt tecken på att kommande säsong blir ännu bättre.

Ja absolut, fortfarande för ojämna fortfarande. Därav deras konstanta bergochdalbana som man tydligt får se på deras FanTV

Men ser det ut såhär så kommer väll de kliva om Chelsea, men så ska man ha i åtanke qtt man pratade om Chelsea som utmanare till City och folk sa att de var förbi Liverpool.

Försäsong eller korta bra perioder får folk qtt slänga ut sig allt möjligt käbbel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in