2022-07-23, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Hvorfor ville du at jeg skulle skrive mer om teorien da? Løk

Det er underholdning på høyt nivå alle de absurde ideene dere i TT presenterer
Men her kom du med en teori som du ikke engang klarer å forklare selv så da skjønner du selv hvor dumt det ser ut for utenforstående
Citera
2022-07-23, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Svada, politiet fant ikke at hendelsen hadde noe med saken å gjøre.

Ja, de fant ut at herverket ikke hadde med saken å gjøre, uten at de fant ut hvem som utførte herverket / trusselen. På akkurat samme måte fant de ut at Ås bilen ikke hadde med saken å gjøre også, uten å finne bilen eller personene i den. Identisk som med Futurum mennene, de fant ut at de ikke var relevante, uten at de klarte å finne dem😂😂😂 Samme også med bilen over plena, finner den ikke, ingen melder seg her heller - ikke med saken å gjøre. Mulig ingen av tilfellene har med saken å gjøre, men de kan en jo ikke vite før en finner ut hvem dette var. Er det ikke litt rart at INGEN av disse melder seg..

Hvem var det som fikk risset "vær stille" inn i bilen sin?
Citera
2022-07-23, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Er du ikke klar over hvor mange sinnsyke TH-Skyldig-Hypoteser dere i Hat-gruppen produserer?
I tillegg kommer hypotesene i reprise, og alle rettelser er glemt, samme diagnose som Dory, korttidsminnet er lost ><)));> om att og om atte!

Er det hat å mistenke at TH står bak?
Jaja, det er sikkert ikke lett å høre det når man er forelsket i den mistenkte
Citera
2022-07-23, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Ja, de fant ut at herverket ikke hadde med saken å gjøre, uten at de fant ut hvem som utførte herverket / trusselen. På akkurat samme måte fant de ut at Ås bilen ikke hadde med saken å gjøre også, uten å finne bilen eller personene i den. Identisk som med Futurum mennene, de fant ut at de ikke var relevante, uten at de klarte å finne dem😂😂😂 Samme også med bilen over plena, finner den ikke, ingen melder seg her heller - ikke med saken å gjøre. Mulig ingen av tilfellene har med saken å gjøre, men de kan en jo ikke vite før en finner ut hvem dette var. Er det ikke litt rart at INGEN av disse melder seg..

Hvem var det som fikk risset "vær stille" inn i bilen sin?
Var det ikke en av THs forretningsforbindelser? THs forretningspartner i følge Kornblomst: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Forretningspartner ... Kan det være en som jobber på Futurum, eller kan det være forretningspartneren i treningssenteret? GHH?

Hvem av THs forretningspartnere hadde 2 biler på den tiden?
Senast redigerad av z-z-z 2022-07-23 kl. 20:56.
Citera
2022-07-23, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Nesten riktig; han ramponerte sin egen bil og anmeldte en annen for det (falsk anmeldelse). Pussig sammentreff dog.
Gjorde han virkelig det? Hvem anmeldte han?
Citera
2022-07-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Gjorde han virkelig det? Hvem anmeldte han?

Hatobjektet til TT
Citera
2022-07-23, 21:03
Medlem
Citat:
Hatobjektet til TT
Hvem er det?
Citera
2022-07-23, 21:21
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Hatobjektet til TT

"Eks-svogeren", altså. Tror jeg har gått glipp av denne historien. Må vel ha
vært på den tiden alt raknet, rundt 93-94? Ganske "Bertheussensk" å ramponere
egen bil for å anmelde andre. Helt vanvittig.
Citera
2022-07-23, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

Det føyer seg inn i rekken.
Citera
2022-07-23, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

Jeg faller av her nå.. Men altså, bilen som ble rispet "vær stille" var x svogeren sin, å x svogeren gjorde dette selv, men anmeldte en annen person for hærverket / trusselen.

Forstår jeg riktig?, og... er dette bekreftet? Eller, er dette bare noe noen tror?
Citera
2022-07-23, 22:04
Medlem
Citat:
Jeg faller av her nå.. Men altså, bilen som ble rispet "vær stille" var x svogeren sin, å x svogeren gjorde dette selv, men anmeldte en annen person for hærverket / trusselen.

Forstår jeg riktig?, og... er dette bekreftet? Eller, er dette bare noe noen tror?

Alt står i tråden, og den konklusjonen du har dratt er feil.
Citera
2022-07-23, 22:08
Medlem
Citat:

Noen her skrev at TH lagde hærverk på egen bil for mange år siden og TH anmeldte en annen for å ha utført hærverket.

Vi har ikke fått vite noe om hvem som er bileieren i den saken der det ble rispet Vær-stille.
Senast redigerad av z-z-z 2022-07-23 kl. 22:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in