2022-07-23, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Nu kan man ju faktiskt konfrontera och avslöja en person (familj, arbetsgivare , etc) utan att göra det till en freak show offentligt och riskera att barn ofrivilligt drabbas av något som en vuxen person har gjort. Om man nu påstår sig värna om barn på riktigt…
Här slår du spiken mitt på skallen.
Citera
2022-07-23, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tror du att den deklarationen väljs ut för specialgranskning? Patrik och Skatteverket har alltid dragit jämt.

Det menar du inte?! Vart tar pengarna vägen sen är det vi pratar om? Man måste skatta över vissa belopp. Man kan dra av så klart men vet ej om det gäller krognotor när verksamheten går ut på att jaga pedofiler.

Självklart kostar det att vara ute på vägarna. Hamburgare, sunkiga vandrarhem, diesel och löpande omkostnader osv. Jag swishar gärna bara det går korrekt till.

Har inte läst allt men inget nytt angående Vulkanen?
Vulkanerna heter ju Degerfors supporterklubb.
Citera
2022-07-23, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Här slår du spiken mitt på skallen.

3:e försöket... poängen är just att hänga ut så att de aldrig ska kunna närma sig barn igen,
det fattar inte de som försvarar förövarna.
Citera
2022-07-23, 14:55
Medlem
Rekas avatar
Det hade varit intressant att veta hur stor andel som söker hjälp efter uthängning, hur många som bara lägger av med dumheterna, samt hur många som återgår att jaga minderåriga men är bara mer försiktig.
Citera
2022-07-23, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryssvlado
Jag vill se att man gräver högre upp i hierarkin. Jag är trött på alla runkare och incels. På det sättet vore lagstiftning bra. Pedofilspan ska skötas med signalspaning eftersom militären ändå inte har något att göra.
Vad man får nu är bara bottenskrapet av ingenting. Man ska spana mot åklagare, företag, generaler, församlingar och politiker.

Man ska spana in mot både Säpo, Childhood, Dumpen, Bris och liknande skal. Tills dess kommer det bara vara såpopera och show inför publik.

Det blir nog mest runkare och Incels de outar.
Ädlare än så är det inte.
Citera
2022-07-23, 15:43
Medlem
Jag kommer inte in på dumpen.se då den innehåller skadliga program enl mitt virusskydd. Kan jag se senaste gäddan på något annat ställe?
Citera
2022-07-23, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlfridaAlfrida
Jag kommer inte in på dumpen.se då den innehåller skadliga program enl mitt virusskydd. Kan jag se senaste gäddan på något annat ställe?

Kommer inte heller in där. Vet inte om det är AVG-budget-dyngan jag har installerad som bögar ur eller vad det rör sig om?
Citera
2022-07-23, 15:53
Medlem
goofers avatar
Jaha då var Roddy "Hero" Benjaminsson tillbaka i 242 gänget för att stoppa pedofiler.
Det var väl en fin återvärvning?

Kvinnoboxare/hustrumisshandlare, kriminella kontakter och kompisar (HA), dopad ( ja han är dopad).
Livets hårda skola.
Fattas bara en knarkdom men jag tror han har klarat sig från det.
Ja det är ett fint gäng som skall rädda barnen verkar det som, knark, kriminalitet, utanförskap och våld förenar dem alla. Och "livets hårda skola" såklart.
Varför är det inga ostraffade, skötsamma och hederliga samhällsmedborgare som tar upp kampen mot pedofiler?
Varför är samhällets bottenskrap de enda som bryr sig?
Citera
2022-07-23, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfridaAlfrida

Citat:
Ursprungligen postat av Seasick-Steve
Kommer inte heller in där. Vet inte om det är AVG-budget-dyngan jag har installerad som bögar ur eller vad det rör sig om?
https://rumble.com/c/c-1454233
Citera
2022-07-23, 15:58
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Varför är samhällets bottenskrap de enda som bryr sig?

Det är inte helt rumsrent att hålla på såhär. Sen verkar det ju vara riktiga miffon de fångar också.

Varför utger du dig inte själv för att vara en 12årig tös med stora bröst?
Citera
2022-07-23, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
https://rumble.com/c/c-1454233

Tack!
Citera
2022-07-23, 16:04
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Det är inte helt rumsrent att hålla på såhär. Sen verkar det ju vara riktiga miffon de fångar också.

Varför utger du dig inte själv för att vara en 12årig tös med stora bröst?
Jag har för mycket hår på kroppen, ingen skulle köpa att jag är 12 år och tjej.
Skämt åsido, riktiga pedofiler skall hittas och bestraffas.
Det här gänget håller på med något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in