2022-07-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreebajjaN
Jag håller helt med angående att hon gör enorm skillnad på människor beroende på härkomst. Tragiskt då man som kristen ska se alla som sina likar.. inte sant?

Har reagerat även jag på hennes utlåtande kring de ”små” människor hon hjälpt. Snacka om att trycka ner dom ytterligare i skorna! Ush.

Gör gärna det! 🙌 jag väntar med spänning och tror inte det kommer var en chock i hur hon låter.

Jag har en nära vän som tidigare diskuterat pingstkyrkan och M - ”hon låter mycket men det brukar liksom stoppa där.” Ack så fel.. hon skulle gå över lik för att få känna att hon gjort eller fått rätt

Tänk att våldsutsatta och traffickingoffer sover på Härbärget, blandat med andra som vistas där.
I en inspelning hör man henne säga till två män som bor och är volontär där ”imorgon kommer en kvinna som tar bara tar 800kr”
Då ifrågasätter visselblåsaren att det är prostitution.
Hon svarar ”Nej det är inte prostitution hon tar bara emot pengar för sex”.
Citera
2022-07-21, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreebajjaN
Jag håller helt med angående att hon gör enorm skillnad på människor beroende på härkomst. Tragiskt då man som kristen ska se alla som sina likar.. inte sant?

Har reagerat även jag på hennes utlåtande kring de ”små” människor hon hjälpt. Snacka om att trycka ner dom ytterligare i skorna! Ush.

Gör gärna det! 🙌 jag väntar med spänning och tror inte det kommer var en chock i hur hon låter.

Jag har en nära vän som tidigare diskuterat pingstkyrkan och M - ”hon låter mycket men det brukar liksom stoppa där.” Ack så fel.. hon skulle gå över lik för att få känna att hon gjort eller fått rätt

Tycker det är svårt att försvara detta. Jag har och också hört det försvaret men köper det inte. Kan säga dom flesta tycker hon är galen.

Sen alla vittnen från ensamstående mammor som en dag får hjälp med mat mm och nästa får M för sig att hon inte gillar personen och kapar all hjälp…

Även detta med alla volontärer som ska in och hjälpa till med tvätt, laga mat, städa och annat så hon kan vara värdinna??
Hon gör inget förutom att åka och handla plus gå runt på stan och snacka skit.
Hon är för fin för att dela ut mackor på Vasaplan och låter andra göra det.

Hon går absolut över lik för att upprätta hennes fasad men den har spruckit nu.
Citera
2022-07-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackade-Webbsidor
Tänk att våldsutsatta och traffickingoffer sover på Härbärget, blandat med andra som vistas där.
I en inspelning hör man henne säga till två män som bor och är volontär där ”imorgon kommer en kvinna som tar bara tar 800kr”
Då ifrågasätter visselblåsaren att det är prostitution.
Hon svarar ”Nej det är inte prostitution hon tar bara emot pengar för sex”.

Jag skulle inte heller bli förvånad om hon faktiskt norpade åt sig en del av pengarna också för den delen. Lite av hennes melodi verkar vara att sätta andra människor i skuld till henne på ett eller annat vis så att dom inte vågar gå emot henne. Eller har jag helt missuppfattat denna snedvridna människa?
Citera
2022-07-22, 00:38
Avslutad
Bild på kvinnan ?
Citera
2022-07-22, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av segment1
Bild på kvinnan ?

Namnet finns i tråden, testa att använda google där du fyller i namnet och trycker på sök så får du flera träffar.
Citera
2022-07-22, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av segment1
Bild på kvinnan ?

Det är bara att googla eller facebooka M*ria M*gd*len* C*rmon* Br*ndström

*a
Citera
2022-07-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadihelafridens
Det är bara att googla eller facebooka M*ria M*gd*len* C*rmon* Br*ndström

*a
Citera
2022-07-22, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batong-Bertil

Hahah men såklart ska det vara ä, my bad 😂
Citera
2022-07-23, 10:11
Medlem
Äntligen kun man få skriva här...

Läst å följt denna trå länge nu! Denna kvinnan som ni pratar om, hon har jag känt sedan 36 år minst... Skriver inte mycket mer än så här, vissa har delvis rätt å andra vet int va dom skriver om....Ville bara skriva av mej..
Senast redigerad av MrHost 2022-07-23 kl. 10:18.
Citera
2022-07-23, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHost

Läst å följt denna trå länge nu! Denna kvinnan som ni pratar om, hon har jag känt sedan 36 år minst... Skriver inte mycket mer än så här, vissa har delvis rätt å andra vet int va dom skriver om....Ville bara skriva av mej..

Konsten att säga något utan att säga någonting alls...

Vad menar du?
Citera
2022-07-23, 11:47
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHost

Äntligen får du skriva här?

Vad ville du få fram?
För vad du skriver säger absolut ingenting och tillför därmed ingenting till tråden.
Citera
2022-07-23, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Äntligen får du skriva här?

Vad ville du få fram?
För vad du skriver säger absolut ingenting och tillför därmed ingenting till tråden.

Ja kan va så! Men ja känner M ut å innan till i 36 år, hon kan vara mycket speciell kvinna ha jag veta under alla år ja känt hon, hon blev lite för övermäktig när hon började me Härberget, int så ofta kontakt som förut men känner henne he gör jag...Så en del skriver här så man bli rädd. A är född i Spanien och sedan flyttade dom till en ort i Sverige..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in