2022-05-11, 18:23
Medlem
Någon som vet om bergsturken fortfarande vimlar runt på klubbarna och äcklar sig mot småtjejer?
Citera
2022-05-11, 21:06
Medlem
Long-Gone-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Någon som vet om bergsturken fortfarande vimlar runt på klubbarna och äcklar sig mot småtjejer?
Det kan jag aldrig tänka mig. Soran är körd. Skulle han vara ute på klubbarna skulle för många hån honom alt. börja tjafsa med honom nu.
Citera
2022-05-14, 01:47
Rådet till den kvinnan som lever med Soran Ismail är att lämna honom. För hennes eget bästa. Ismail är en sexgalning som bara blir bekräftad om han får ha sex med väldigt många kvinnor
Citera
2022-05-14, 23:53
Medlem
Vad hände med våldtäkts åtalet, lades det ned eller utreds han fortfarande för våldtäkt? Hur många brottsoffer var det som trädde fram?
Citera
2022-05-15, 07:28
Medlem
Handlade det egentligen om våldtäkter? Vad jag förstår var tjejerna missnöjda med hans sexuella prestation.
Citera
2022-05-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Handlade det egentligen om våldtäkter? Vad jag förstår var tjejerna missnöjda med hans sexuella prestation.

Då hade han väl inte helt lämnat rampljuset, isolerat sig och gett upp karriären? SVT rapporterade att ”Komikern Soran Ismail anmäldes år 2017 för våldtäkt och flera fall av sexuella ofredanden”, men att åtalen lades ned på grund av svårighet att bevisa. Sker anmälan omedelbart är det svårt att få någon fälld för våldtäkt då gärningsmannen enkelt an svara att ”det var i samförstånd”, och sker anmälan veckor, månader eller år senare är det nästan omöjligt. Mörkertalet vid våldtäkt är väldigt stort och av de fall som leder till åtal fälls ca 10%. Knepigt att få fällande dom på. Nästan bara överfallsvåldtäkter med misshandel, gripen gärningsman, säkrade dna spår som brukar vara solklara… statistiken talar för att tjejerna talar sanning och han begått dessa handlingar, men att åklagaren inte kan gå vidare. Om så är fallet är det ju extremt märkligt att SVT gör en dokumentär om en serievåldtäktsman, och ännu märkligare att han tillåts studera till psykolog. Återfalls risken är dock stor så han dyker nog upp i statistiken igen. Skulle inte låta min dotter vara patient hos honom…
Citera
2022-05-16, 17:12
Medlem
MongoHasses avatar
Utrikesminister Ann Linde och Finlands utrikesminister Pekka Haavisto åker snart till Turkiet för att reda ut turkiska invändningar mot svenskt och finländskt medlemskap i Nato. Den turkiske presidenten Recep Tayyip Erdogans har ju anklagat Sverige och Finland för att utgöra en fristad för terrorstämplade organisationer som kurdiska PKK och YPG.

Nu ska de väl förhoppningsvis kunna reda ut skiten och samtidigt passa på att lämna över Soran Ismail och även Lözz Nujen till Turkarna...

Vi kan ju alltid hoppas...
Citera
2022-05-22, 16:02
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Har bergsturken barn?
Vem har gett honom lov att föröka sig? Han borde "knippsas"!
Helt otroligt att det inte skett redan.
Citera
2022-05-22, 16:03
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Utrikesminister Ann Linde och Finlands utrikesminister Pekka Haavisto åker snart till Turkiet för att reda ut turkiska invändningar mot svenskt och finländskt medlemskap i Nato. Den turkiske presidenten Recep Tayyip Erdogans har ju anklagat Sverige och Finland för att utgöra en fristad för terrorstämplade organisationer som kurdiska PKK och YPG.

Nu ska de väl förhoppningsvis kunna reda ut skiten och samtidigt passa på att lämna över Soran Ismail och även Lözz Nujen till Turkarna...

Vi kan ju alltid hoppas...

En utrikespolitisk dröm. Tänk att få se de två under Erdogans stövel.
Citera
2022-05-22, 23:58
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
En utrikespolitisk dröm. Tänk att få se de två under Erdogans stövel.

Precis vad jag tänker. En vinst för Sverige samtidigt som turkarna får lite som de önskar nu...
Citera
2022-06-13, 16:26
Medlem
akutaccents avatar
Var Persona non grata borttaget från SVT play under en tid? Det är i varje fall uppe igen nu.
Citera
2022-07-21, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad

Vart kan man läsa om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in