Citat:
Ursprungligen postat av
Hackade-Webbsidor
Men om du bara lyssnat på de korta inspelningarna som finns uppspelat på P4 så undrar jag hur du kan ställa dig bakom M? Är du okej med detta? Jag har lyssnat på dom tyngsta av inspelningar där man i största del enbart hör M surra osammanhängande och erkänner diverse saker som vi hört och än det som inte kommit ut i media. Sällan man hör visselblåsaren utan M är duktig på att hålla låda. Önskar ni andra kunde få lyssna för att få en större inblick och är då övertygad om att ni skulle tänka annorlunda. Vi är många som lyssnat och är i chock.
Jag har lyssnat på inspelningarna på P4 Västerbotten, men samtidigt så vet jag mer än dessa få snuttar av inspelningar, likväl som jag vet att D*nny Gr*bill (*a) missbrukar/missbrukat och förvränger sanningen och umgås med en av sina boendestödjare på ett sätt som är oerhört oprofessionellt från hans sida, samt precis som användaren ”Dehansa” skrev (med sanningens ord) citerat från den användaren ”Som någon skrev är det bara dumt att fortsätta dividera med er som inte begriper att de finns massa bakom detta och inte bara en galning som ni försöker framställa det, det är en orättvis bild där inte ens hälften av sanningen kommit fram. Ska jag ge er lite sanning så var den sk visselblåsaren en tok som nästlade sig in i hennes liv, kontaktade hennes alla barn trots barnen bad honom att inte ta kontakt, han D*nny var den som frågade mamman om han skulle sälja av barnens mediciner som skulle lämnas in på apotek osv, vilket hon såklart nekade. Det finns massa vittnen och inspelningar på massor den störda mannen gjort också. Han sa själv att hans mål var att förstöra hennes liv och ta hennes jobb..Därför kanske ni som tror att ni har bilden klar för er ska börja fundera om den är så självklar som ni fått för er. Det här är en mamma som kämpat hårt för sina barns skull, men också för andra.”
Kan även bekräfta det faktum att han nästlat sig in i hennes liv med avsikt att förstöra för M, och att inspelningarna är framställa/klippta/vinklade på ett sätt för att förstöra för henne, precis som hans avsikt har varit hela tiden!