2022-07-20, 19:37
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Känner du så, så kan du fan ha det.
Sanktionerna är jänkarnas beslut och om någon tror att ryssarna är okej med att europa slutar handla, utan det ger konsekvenser så är ni dummare än tåget

När Putler tror han kan starta krig utan konsekvenser ska han fan ha det. Är han dummare än tåget eller?
Citera
2022-07-20, 19:38
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, det är det inte. Putin har inget ansvar för vad svenska regeringen beslutar. Man kan tycka vad man vill om kriget, men "äras" den som "äras" bör.

Äras krigiska diktatorn Vladolf Putler som dragit igång den här skiten, vilken jubelåsna.
Citera
2022-07-20, 19:38
Medlem
Citronitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Det kunna ha varit ungåt, men Zelenskij ( USA ) ville ha den proxy krig mot Ryssland. Det vet envar som har två hjärnceller i behåll.. Gissar att du vet zero om Joe Biden's kokain beroende son, Hunter's aktiviteter i Ukraine. Burisma, och pedofili..

Hahaha, du må ha två hjärnceller i behåll, men de kommunicerar fan mej inte med varandra. Som alltid när ni inte kan motivera Rysslands olagliga mördande blandar ni in 🥁🥁🥁 USA!!
Att diskutera med er är som att diskutera universums svarta hål med en full ryss på parkbänken utanför systemet.
Citera
2022-07-20, 19:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Äras krigiska diktatorn Vladolf Putler som dragit igång den här skiten, vilken jubelåsna.

Du har ju inga argument. Slår vad om att du skulle skylla på Putin om du ramlade och bröt benet också. Jävla pajas.
Citera
2022-07-20, 19:44
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Du har ju inga argument. Slår vad om att du skulle skylla på Putin om du ramlade och bröt benet också. Jävla pajas.

Oj, du ger själv lysande argument, men jag förstår, det är farligt att tala sanningen som RySStroll, man riskerar femton år.
Citera
2022-07-20, 19:44
Medlem
Har dom slutat med antagningsprov och psyktest i försvaret ??
Citera
2022-07-20, 19:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Oj, du ger själv lysande argument, men jag förstår, det är farligt att tala sanningen som RySStroll, man riskerar femton år.

Ja. Jag har gett flera argument, men du kan inte tänka annat än "öööh, Putin krigar. Hans fel allt som händer. Nu ska jag vara originell och kalla min motdebattör för rysstroll och Putin för Putler så jag har hakat på den nya coola flugan".
Citera
2022-07-20, 20:07
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ja. Jag har gett flera argument, men du kan inte tänka annat än "öööh, Putin krigar. Hans fel allt som händer. Nu ska jag vara originell och kalla min motdebattör för rysstroll och Putin för Putler så jag har hakat på den nya coola flugan".

Jasså, vad är argumenten till varför Putler drog igång kriget (och inga trötta RySStrollsargument om att USA/Zelensky startat kriget utan att kunna förklara hur)?
Citera
2022-07-20, 20:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Citronita
Hahaha, du må ha två hjärnceller i behåll, men de kommunicerar fan mej inte med varandra. Som alltid när ni inte kan motivera Rysslands olagliga mördande blandar ni in 🥁🥁🥁 USA!!
Att diskutera med er är som att diskutera universums svarta hål med en full ryss på parkbänken utanför systemet.

Den som lever får se..
Citera
2022-07-20, 20:15
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Jasså, vad är argumenten till varför Putler drog igång kriget (och inga trötta RySStrollsargument om att USA/Zelensky startat kriget utan att kunna förklara hur)?

Vad man tycker om kriget i allmänhet är en sak, men det är inte orsaken till allt som händer, speciellt inte sådant som hänt sedan långt innan krigets begynnelse.
Citera
2022-07-20, 20:16
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Vad man tycker om kriget i allmänhet är en sak, men det är inte orsaken till allt som händer, speciellt inte sådant som hänt sedan långt innan krigets begynnelse.

Du skulle ju ge RySSidans argument till varför Vladolf Putler startade kriget, vad är dom?
Citera
2022-07-20, 20:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Du skulle ju ge RySSidans argument till varför Vladolf Putler startade kriget, vad är dom?

Nej, det skulle jag inte. Det enda jag sa var bara att allt som händer är inte Putins fel bara för att han satte igång ett krig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in