2022-07-19, 23:27
Medlem
WJPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmfinest93
Haha samma demokrati som olagligt invaderade Irak på falska grunder, och gjorde vad Ryssland gör mot urkains fast x 100. Du menar samma demokrati som gav Saudi Arabien tummen upp att starta krig mot Yemen och dess befolkning samt förse saudi med vapen? Den demokrati du pratar om, NATO, har inga demokratiska värderingar i sin handling, utan endast i sin retorik.

Sluta vara så jävla patriotisk över något du inte förstår, Edvard dog för att han deltog i ett krig han inte hade något att göra med. Om han nu inte härstammar från Ukraina såklart.
Precis som Eoppoyz skrev, alla som strider mot ondskan är hjältar.

Kalla mig patriotisk så mycket du vill.
Citera
2022-07-19, 23:28
Medlem
En sann hjälte, en man som vi alla ska se upp till.
https://www.youtube.com/watch?v=QLgERoZ0cQM
Citera
2022-07-19, 23:30
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expatriated
En sann hjälte, en man som vi alla ska se upp till.
https://www.youtube.com/watch?v=QLgERoZ0cQM

hjälte ? han dog för ett jävla korrupt skitland.. ingen hjälte nånstans bara en satans dåre.
Citera
2022-07-19, 23:30
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Han är öppen att han är gay, skriver väldigt omoget förresten, kan detta verkligen vara rätt person?

När han skrev den där bloggen var han en trång fjortisbög på 17 år. Uppskattad IQ cirka 90, hans farsa måste vara en "terroni" från södra Italien.

Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Så med din pacifistiska inställning skulle FN-soldater samt de soldater som stred i Afghanistan också dött en onödig död? Du skriver som en feg liten råtta

Svenskarna som dog i Afghanistan dog för homoparader, transoperationer av barn och judarnas gudsgivna rätt att härska över hela världen.

Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Han kom tillbaka till Sverige för över 2 månader sedan
https://www.ystadsallehanda.se/simrishamn/semin-har-lamnat-kriget-det-kanns-for-javligt-66919722/

Jag såg en lista över namn på utländska frivilliga som åkt ner till Ryssland, hälften av de "svenska" namnen var kaosblattenamn. Det är för övrigt en massa turkar, georgier, araber osv som kämpar på Ukrainas sida för att de hatar ryssar, araber hatar ryssar för att de bombade sönder Islamiska Staten.
Citera
2022-07-19, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Vila i frid

Att Ukraina står sig mot världens största land och näst största krigsmakt är tack varje spetskompetens från personer som Edvard mfl som rest ner, det gör skillnad oavsett utfall.

Oerhört viktigt också för Sverige som land att vi har befäl som upplevt rysk krigsförning på plats, ger viktiga pusselbitar hur vi ska försvara oss bättre på hemmaplan för en rysk agression

Hahaha herregud vissa människor är verkligen verklighetsfrånvända. Edvard var kanonmat tyvärr, vilket är synd för vi förlorade en svensk medborgare. Ukraina förlorade detta krig i samband med invasionen. Det är ett krig som inte går att vinna, utan Ryssland uppnår sina mål oavsett.
Citera
2022-07-19, 23:41
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Hans fulla namn var Edvard Fredrik Quintilio Selander Patrignani. Efternamnet Patrignani förekommer främst i Italien. See forebears.io en användbar sajt.

Här är en länk till vad som troligen är hans blogg i och med att det bara finns/fanns en Edvard Selander i hela Sverige. https://publishme.se/profile/edvardselander.blogg.se/

Han var medlem i MUF Uppsala och 95% bög enligt honom själv. Därmed var han som klippt och skuren för att bli officer i den nya globalistförsvarsmakten.

HAHAHA!

En riktig jävla PK-fjolla offrade sig för globalismen. You cant make this shit up!

Han var verkligen klippt och skuren för detta.

Varför har vi så många bögar inom Försvarsmakten?

Är det den borgerliga bögigheten som spillt över till försvaret?

Inte konstigt att Försvarsmakten hellre försvarar HBTQ-flaggan än svenska flaggan.
Citera
2022-07-19, 23:42
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WJP
Precis som Eoppoyz skrev, alla som strider mot ondskan är hjältar.

Kalla mig patriotisk så mycket du vill.

Den du svarade kör med troll-trixet "whataboutism".
Löjtnanten som stupade stred för de blå-gula färgerna!
Citera
2022-07-19, 23:46
Medlem
OliverCromwells avatar
Från hans blogg:

Citat:
Sorry för jag uppdaterar först nu, har haft sovmorgon hos min pojkvänför vi hade det så mysigt igår..

https://edvardselander.blogg.se/2011/september/min-pojkvan-rodharig.html

En globohomo som dog för Globohomo.

Han var säkert irriterad för att Ryska parlamentet precis klubbat igenom en ny lag som förbjuder homopropaganda bland barn och ungdomar.
Citera
2022-07-19, 23:49
Medlem
WJPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Den du svarade kör med troll-trixet "whataboutism".
Löjtnanten som stupade stred för de blå-gula färgerna!
Ah, makes sense.

Får bli mer vaksam med på det troll-trixet!
Jag uppskattar att du tog dig tiden till att informera mig.
Citera
2022-07-19, 23:52
Medlem
WJPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmfinest93
Hahaha herregud vissa människor är verkligen verklighetsfrånvända. Edvard var kanonmat tyvärr, vilket är synd för vi förlorade en svensk medborgare. Ukraina förlorade detta krig i samband med invasionen. Det är ett krig som inte går att vinna, utan Ryssland uppnår sina mål oavsett.
Ryssland uppnår sina mål oavsett?
Hårda strider i hela två månader för att lyckas ta över stålverket Azovstal.

Tack för ett gott skratt.
Citera
2022-07-19, 23:54
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Från hans blogg:

Han var säkert irriterad för att Ryska parlamentet precis klubbat igenom en ny lag som förbjuder homopropaganda bland barn och ungdomar.

Jaha, nu är det bögigt att skjuta ryssar också 😩

Allvarligt nu, han dog för sin sak, och det är hedervärt. Inte många av er blekfeta incels här inne som kommer göra det.

Backa ut perspektivet och se jorden från månen. Vad är rätt och vad är fel? Sitt ni här och dividera det i all oändlighet (med avbrott för porrsurf, såklart) medan andra gör vad de tror på, i vetskapen om att det kan vara det sista dom gör.

Vila i frid broder 🫡
Citera
2022-07-19, 23:56
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Från hans blogg:

Bevisar att även så kallade "fjollor" kan slåss!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in