Citat:
Ursprungligen postat av
CpGurrA
Jag cpgurra som knarkat i massa r. Jag har skrivit massor med benga inlgg frr. Jag lyckades hitta en vacker tjej och f 2 sta barn. S klart jag fick ett bonusbarn. Jag hittade en trasig tjej. Jag var trasig s varfr skulle jag f en tjej utan barn innan?
I vilket fall lyckades jag ta mig ur drogtrsket och min tjej som mdde dligt mdde bra. Vi tillsammans lyckades flytta oss flera samhllsklasser upp!.
Vi tjnar en bra peng idag tycker vi. 30000kr netto. Rcker och blir ver till oss och familjen.
Men nu 12r senare vill s klart min fru g vidare. Vi har haft det turbulent ibland . Jag r introvert, hon extrovert. Det var vldigt komplicerande. Men i december r det ver rent juridiskt.
Det r jvligt svrt att inte brja knarka igen men jag hller mig. P onsdag ska jag se p mm in eventuella lgenhet. Att det r jmstllt i smhllet r skitsnack.
;(
Hll dig borta frn destruktivt liv, inkl knark. Du har haft 12 goda r och det r positivt. Du skriver om gemensam inkomst som rcker till idag. Jag antar att du har minst lika god inkomst som din fru har.
Du har bonusbarn, men de br ju vara i tonren nu och alltmer sjlvstndiga. Det positiva r att du r inte frsrjningsansvarig gentemot barnen. Det r en kostnad som din fru fr bra sjlv. Men om du finner det vrt att ha en god relation med din fru och hennes barn ven i framtiden s lgg lite energi p dem. Det kan vara att du gr roliga saker med barnen. En lyx som frnskild r att man kan vlja det roliga.
Bjud p restaurang, liseberg eller gemensam resa med ngot av barnen.
Iallafall, bostad, som flera ppekat r det viktigt man trivs med sitt boende. ven om du fr snabba p lite med bostad nu s kom ihg att du kan fortfarande klttra. Skaffa bttre boende senare. Planera fr det.
Ny partner. Ja, om du har jobb, bostad, kanske en bil och hela livet r ekonomiskt stabilt. Tjejerna str p k. Ekonomiskt sjlvstndiga i din lder, har stabila arbeten och bra boende. Kanske ven utflyttade barn om du r ver 50 r.
r du destruktiv, nerknarkad, deprimerad och s vidare. D fr du nog vackert leta efter en tjej i ngorlunda samma situation.