Och sen så säljs resten på en skolgård och elever dör. Det där va väldigt långsökt.
Ska visa det för min son som är polis.
Har du inga bättre exempel?
Inte särskilt långsökt om du frågar mig, men om vi skall kasta det abstrakta tänkandet i papperskorgen så kan jag komma med ett annat exempel. Polisen ringer och frågar om jag kan tänka mig att skjuta en person för deras räkning. Jag åker hem till personen och skjuter honom.
Inte särskilt långsökt om du frågar mig, men om vi skall kasta det abstrakta tänkandet i papperskorgen så kan jag komma med ett annat exempel. Polisen ringer och frågar om jag kan tänka mig att skjuta en person för deras räkning. Jag åker hem till personen och skjuter honom.
Vem bryr sig om anledningarna till varför du har riskerat medmänniskors liv när du gång på gång har suttit dig i en bil och kört när du har varit påverkad. Vem bryr sig om ditt väldigt långa kriminella förflutna liv? Vem bryr sig om alla dina snyfthistorier?
Problemet blir när du själv har levt rövare och ska sedan leka polis och agera moralpolis, speciellt på ett sätt som går tvärtemot vad forskning och rättsväsendet säger och där du samtidigt skiter fullständigt i alla oskyldiga offer.
Du har fortfarande inte svarat varför du hängde ut den lilla flickan vars pappa ni kåtade upp till eventuella sexuella övergrepp. Ni konfronterade och hängde ut honom innan polisen fick tag på honom. Ett litet offer vars far ni kåtade upp som kommer växa upp med vetskapen om att ni hängde ut henne i era chattloggar och där ni även kan ha triggat övergreppen mot henne. Och att ni slutligen valde att konfrontera mannen istället för att direkt kontakta polisen bara så du får lite material till er hemsida säger så mycket om din hybris och hur obildad och korkad du faktiskt är.
Mår du verkligen bättre av att dumförklara dom flesta medlemmarna här? Du fortsätter att ta bort ansvaret från männen som jagar underåriga för sexuellt utnyttjande. Varför vill du göra det lättare för män som vill våldta barn?
Då är det väl tur att lagstiftaren också har det. Även om du är en av de smartare dumparna så har du klara brister i din förmåga till abstrakt tänkande.
Senast redigerad av Gynekologstol 2022-07-19 kl. 20:51.
Hela denna tråden är ett bevis på att Dumpen behövs… Mängden av predofilkramare som försvarar pedofilerna genom alla till buds stående medel är häpnadsväckande…
Pedofilsvin!
Även om brottsprovokation skulle vara tillåtet här så tror jag inte att det skulle hända.
Du uppvisar återigen en klar brist i din förmåga till abstrakt tänkande. Dina känslor säger dig att allt skulle vara solsken och regnbågar om brottsprovokation var tillåten, men känslorna har inte alltid rätt.