Citat:
Ursprungligen postat av
INFOLINA
Mhm..
Barn mår absolut bättre av att bli våldtagna av hypersexuella sexmissbrukare.
ELLER INTE!!!
Jag kan inte för mitt liv förstå varför dessa måndagsexemplar till människor illa tvunget sträcker upp händerna och skriker "MEN JAG ÄR INTE PEDOFIL"
Vem bryr sig om orsak till varför någon vill våldta barn?
Hypersexualitet/pedofili/whateverreason.
Barn vill inte bli våldtagna. Enkelt
Ser du någon i tråden som har sagt motsatsen, att barn mår bra av att bli sexuellt utnyttjade av hypersexuella män? Länka gärna isådanafall.
Men i era scenarier med gäddorna, så är det ni som söker FÖRSTA kontakt och försöker pressa dom här männen att vilja ha sex med tonåringar.
Du/ni glömmer helt bort erat egna ansvar. Jag vill att du ska förstå att ni bär ett stort ansvar när ni hänger ut en person och förstör dennes persons familj och att det slutar med självmord. Fattar ni hur mycket lidande ni skapar? Ni är långt ifrån oskyldiga. Men det verkar som ni är helt förblindande av Swishdonationer och inte tänker på konsekvenserna för alla inblandande.
"Jag kan inte för mitt liv förstå varför dessa måndagsexemplar till människor illa tvunget sträcker upp händerna och skriker "MEN JAG ÄR INTE PEDOFIL""
Vet inte riktigt vad du menar, men det är stor skillnad på att vara pedofil, än någon som vill ligga med en 13 14 15 åring som har gått igenom puberteten. I många länder är det dessutom fullt lagligt.
I dom fåtal fallen där ni träffade på någon som skickat barnporr på små barn, och dessutom har egna småbarn så är det bra att det kommer till polisens kännedom, men tyvärr är dom flesta ni hänger ut personer som är villiga att ha sex med tonåringar, efter ni har pressat dom till det.
ORSAKEN är väl enormt viktigt när du väljer att hänga ut folk som pedofiler, där det är ni som raggar upp dom och inleder med att skicka nakenbilder.
Sedan låter du en massa hat spridas bland ditt kommentarfält utan att du rensar bort det, på din egna hemsida.
Det om något säger exakt vart dina åsikter ligger om killar och män som har sex eller vill ha sex med tonårsflickor/pojkar.
DET ÄR INTE PEDOFILI FÖRSTÅR DU?
Jag kan lova, det finns inte en chans i världen att du och Patrik hade sysslat med detta om det inte vore för Swishdonationerna.